![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2014
Miasto: Rz-ów
Posty: 648
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 14 godz 42 min 51 s
|
![]()
A np. opcja: Na dojazd coś szosowego, natomiast coś terenowego wysłać do kogoś w Turcji lub Armernii i zmienić na miejscu? Ciężko chyba znaleźć coś bardziej 50/50 jak k60 czy TKC80.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Feb 2010
Posty: 29
Motocykl: Vstrom650"xt"
![]() Online: 13 godz 35 min 6 s
|
![]() Cytat:
A co sądzicie o zostawieniu na tył k60 i zmianie tylko przodu na coś bardziej 70%/30% - TKC70 http://tapatalk.imageshack.com/v2/14...7243da89e1.jpg ? Znalazłem ciekawe porównanie TKC70 vs k60 scout ale jest po włosku ![]() Ostatnio edytowane przez TDM900 : 25.02.2015 o 22:54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Poradźcie Heidenau K60 scout czy Conti escape ? | Genek | Hamulce, kola, opony | 44 | 06.06.2014 10:12 |
Buty Probiker scout | rambo | Archiwum | 23 | 18.04.2013 19:56 |