![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Pewnie masz pozostałości powietrza jeszcze w układzie.Może po prostu dorób sobie odpowietrzenie w najwyższym punkcie?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Jeleśnia - Żywiec
Posty: 1,338
Motocykl: CZ 350/XL 600
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 11 godz 56 min 0
|
![]()
Kilka razy dolewalem już tego płynu. Nosz ileż można!
__________________
Naczelny Filozof Cezet 350 '83 [z dwoniącym tłokiem] [bez kilku podkładek] [w kolorze Zielonego Trabanta] Kymco Activ 50 ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Zagotowanie nie jest jednoznaczne z uszkodzeniem uszczelki pod głowicą
To że korek masz to się domyślam ale czy masz w 120% sprawny ![]() Jeśli zaworki nie będą sprawne to płyn nie zostanie pobrany z wyrównawczego a nieszczelność może spowodować zasysanie powietrza. Nic się nie dzieje bez przyczyny. Jeśli nagrzewnica jest wyżej niż cała reszta to musi być odpowietrzenie. Piszesz że z termostatu idzie przewód do nagrzewnicy , czy nagrzewa się tak jak te do chłodnicy. Trudno tak na odległość jak masz "wszystko sprawne" i właściwe.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |