![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Podlasie
Posty: 2,656
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 min 7 s
|
![]()
Seat Marbella
To coś identycznego (?) że starym Fiatem Pandą. Rocznika nie pamiętam... Lata dziewięćdziesiąte? Kolor szafirowy ![]() Ostatnio edytowane przez mygosia : 19.02.2015 o 22:41 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Może być problem z niedrożna nagrzewnicą , albo ciekła i ktos ją ominął łącząc przewody , albo urwała się lub spadła linka , wodzik od pokrętła i niby kręcisz a zawór się nie otwiera i nie puszcza płynu do nagrzewnicy . W pandzie jest taka sama jak w uno jak byś szukał .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Sprawdź korek zbiorniczka wyrównawczego. Jeśli ma uszkodzone zaworki to spadek objętości/ciśnienia podczas stygnięcia płynu chłodzącego nie będzie zasysał ci go ze zbiorniczka wyrównawczego.
Jeżeli nagrzewnica jest wyżej niż cała reszta układu to poszukaj na przewodach doprowadzających odpowietrzników. Sprawdź czy masz pełnego przepływu czy starowanie linką i zaworkiem jak to było np. w 125p. Odepnij przewody doprowadzające do nagrzewnicy i od strony wylotu podepnij wodę z kranu , puść ciśnienie i wypłucz ją. Sprawdź czy nie masz nieszczelności/pęknięć na przewodach lub samej nagrzewnicy. Jak "pójdzie" uszczelka pod głowicą to masz olej w chłodnicy, masło z oleju lub zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia , zależy od miejsca uszkodzenia.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |