Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.02.2015, 22:39   #1
mygosia
 
mygosia's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Podlasie
Posty: 2,656
Motocykl: nie mam AT jeszcze
mygosia jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 min 7 s
Domyślnie

Seat Marbella

To coś identycznego (?) że starym Fiatem Pandą.
Rocznika nie pamiętam... Lata dziewięćdziesiąte? Kolor szafirowy

Ostatnio edytowane przez mygosia : 19.02.2015 o 22:41
mygosia jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.02.2015, 07:55   #2
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,200
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 15 min 51 s
Domyślnie

Może być problem z niedrożna nagrzewnicą , albo ciekła i ktos ją ominął łącząc przewody , albo urwała się lub spadła linka , wodzik od pokrętła i niby kręcisz a zawór się nie otwiera i nie puszcza płynu do nagrzewnicy . W pandzie jest taka sama jak w uno jak byś szukał .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.02.2015, 08:52   #3
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Sprawdź korek zbiorniczka wyrównawczego. Jeśli ma uszkodzone zaworki to spadek objętości/ciśnienia podczas stygnięcia płynu chłodzącego nie będzie zasysał ci go ze zbiorniczka wyrównawczego.
Jeżeli nagrzewnica jest wyżej niż cała reszta układu to poszukaj na przewodach doprowadzających odpowietrzników.
Sprawdź czy masz pełnego przepływu czy starowanie linką i zaworkiem jak to było np. w 125p.
Odepnij przewody doprowadzające do nagrzewnicy i od strony wylotu podepnij wodę z kranu , puść ciśnienie i wypłucz ją.
Sprawdź czy nie masz nieszczelności/pęknięć na przewodach lub samej nagrzewnicy.

Jak "pójdzie" uszczelka pod głowicą to masz olej w chłodnicy, masło z oleju lub zbyt duże ciśnienie w układzie chłodzenia , zależy od miejsca uszkodzenia.
__________________
AT03
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.