![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ja mam przód i tył i przy moim stylu jazdy jest jak najbardziej ok. Nie jestem demonem prędkości i mnie nie interesuje schodzenie na kolano, bo nie do tego mi służy afra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pokręcony :P
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Grójec
Posty: 90
Motocykl: RD07a
Przebieg: spoko
![]() Online: 1 dzień 23 godz 8 min 38 s
|
![]()
Panowie a na początek co lepsze w teren Mitas E09 czy E10?
__________________
KudłATy Rysiek
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
....OLEJ....
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2013
Miasto: Warszawa
Posty: 248
Motocykl: Trampek XL600V
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 13 godz 38 min 20 s
|
![]()
Panowie, czym realnie różni sie Mitas C02 od CST C755?
|
![]() |
![]() |