|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Fassi,ale np takie 12GS Maja tez 17 19 jakos wszedzie ich pelno.jak to wytlumaczysz?Tak zeby mnie przekonac?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Czy ja wiem , już nie raz miszczowie prostej nawet sportami kucali za moją babcią 03 na winklach czy wiaduktach a wcale najszybszy nie jestem
![]() Posiadanie szybkiego sprzęta nie jest jednoznaczne z byciem szybkim na zakrętach dotyczy to zarówno motocykli jak i samochodów.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |