![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2014
Miasto: Zabrze
Posty: 176
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 5 dni 20 godz 24 min 2 s
|
![]() Cytat:
Hej dzięki za inforamcje, a powiedz proszę dlaczego po lifcie? Ja osobiście też interesuje się tymi poliftowymi ale chciałbym zapytać z jakich przyczyn Ty tak uważasz?
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Moim zdaniem dobra opcja to trzymać się zasady jeden cylinder na osobę :-)
w temacie remontu możesz napisać do SituGS, kupił Biga rok temu i wiem że spore pieniądze w remont i tuning wpakował. Ja zrobiłem rundę jak kupił i wrażenie było bardzo przyjemne tylko że w trasę we dwoje to chyba wolę mojego Trampka. Niby moc ta sama ale singiel inaczej niż V ją oddaje. Na pewno motocykl jest oryginalny i ma swój duży urok. 800 w jednym garnku jest ciekawe a i moim zdaniem lamenty nad wibracjami to bajki. Wibruje ale jak dla mnie to na poziomie normalnego singla. Zresztą może się mylę ale Bigos ma chyba nawet dwa wałki wyrównoważające. pozdrawiam zimny Ostatnio edytowane przez zimny : 20.01.2015 o 19:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]()
możesz przeczytać tony postów na forum, ale i tak żaden nie zstąpi posadzenia dupska na takim motocyklu i sprawdzenia na własnej skórze czy to jest to!!! naprawdę zgadaj się z kimś kto ma Big'a
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Biała Podlaska
Posty: 106
Motocykl: Nie stać mnie na nową
Przebieg: Żaden
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 58 min 22 s
|
![]()
Siema, może i ja co nieco napiszę o Bigosie z którym miałem przyjemność spędzić kilka sezonów.
Biga kupiłem dlatego, że kiedyś (w latach młodości mej) bardzo mi się podobał i dlatego też, że był dość tanim. Po ponad 10 letniej przerwie w ujeżdżaniu motocykli, w 2010 roku stałem się posiadaczem Biga z 1993r. Jak go kupowałem to miał na liczniku 60tys km. Po kupnie standardowe czynności: oleje, filtry i wszelkie regulacje (zawsze wykonywane przeze mnie). Kilka tras okołokominowych, w sumie zrobiłem z 10tys km. 2010/11 - z racji tego, że rama miała szpecące wypryski rudej, motocykl rozkręciłem i ramę wypiaskowałem i pomalowałem proszkowo. W zimowej nudzie, wymieniłem Bigosowi oba łańcuszki w silniku i dokonałem wszelkich książkowych ustawień. sezon 2011 - to kilka wyjazdów okołokominowych i jakiś wypad do Rumunii w sumie przybyło kolejnych 20tys km sezon 2012 - jw, jakieś wypady po Polsce i Ukrainie, motocykl bardzo często używałem jako mój środek transportu do pracy - przybyło kolejne 30tys przełom 2012/13 - zacząłem udoskonalać ten sprzęt pod swoje potrzeby, zimą Bigos dostał zawias od KTMa i wiele innych pierdółek umilających podróże sezon 2013 - zrobiłem wraz z kolegami wycieczkę po Alpach (Austria, Szwajcaria, Włochy, Francja), moto dostało nieźle w kość, awaria olejarki łańcucha i jazda non stop w ulewnym deszczu przez 900km sprawiła, że na którejś serpentynie alpejskiej Bigos postanowił zerwać łańcuch napędowy, który zwyczajnie w świecie udało mi się naprawić. (dodam, że to była jedyna awaria przez cały okres posiadania Bigosa) - sezon ten dobił do licznika kolejne 15tys km 2014 - to sezon małych wyjazdów m.in na Białoruś itp. plus 10tys km. Po dość długim wstępie przejdę do rzeczy. - Bigos jest bardzo fajnym motocyklem do jazdy solo - prędkości przelotowe rzędu 120/130km/h są jak najbardziej znośne i nie powodujące drenażu portfela - średnie spalanie z moim stylem jeżdżenia na poziomie 6 litrów/100km - awarii praktycznie żadnych, poza nieszczęsnym łańcuchem - wracając do łańcucha, Big strasznie masakruje zestawy napędowe (mi starczał 1 komplet na sezon) - po zmianie zawieszenia, motocykl zaczął fajnie jeździć w lekkim offie - zmiana wydechu na przelot i przeróbka gaźników sprawiła, że moment obrotowy znacznie się poprawił - zakres użytecznych obrotów jest bardzo niski (trzeba się do niego przyzwyczaić) jak w dieslu ![]() - nieprawdą jest to, że te silniki wytrzymują tylko 70tys km, wg wyliczeń mój miał ponad 140tys km i miał się bardzo dobrze - zużycie oleju zależało od stylu jazdy, ale od wymiany do wymiany nie trzeba było nic dolewać (co 6tys km) - regulacja zaworów dokonana tylko raz, przez cały przebieg luzy nie zmieniły swoich wartości - Bigiem najlepiej mi się jeździło na Mitasach E09Dakar, kostki starczały nawet na 12tys km Już niestety nie posiadam Biga, ale bardzo polubiłem to moto i miło go wspominam. W chwili obecnej posiadam GS800 i mam wrażenie, że prowadzi się tak samo jak Big. Big miał niesamowity moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów, BMW tego nie ma. Ruszanie Bigosem mogło się odbywać już z obrotów biegu jałowego ale górny zakres jest dla niego męczarnią.
__________________
KTM 950 SUPER ENDURO R ![]() Teraz jest 690 rally enduro |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Brak STOPu: Panowie, zadam moze glupie pytanie.. | JareG | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 17.01.2019 21:49 |
Panowie! Pomocy! | Jaca GDA | Układ elektryczny i zapłonowy | 15 | 22.07.2014 21:38 |
PAnowie Potrzebuje Opini!!!!!!!!!!!! | Boski-Kolasek | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 6 | 18.10.2010 16:03 |
Panowie, jak to jest - przednia opona zuzywa sie mniej.. | JareG | Hamulce, kola, opony | 14 | 14.08.2008 07:08 |