![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 53 min 3 s
|
![]()
98 to jeszcze stary typ silnika, z tego co mi wiadomo to nowszy typ wszedł do podukcji w 2003. Znałem 3 osoby mające huske 610 stary typ (w tym jeden znany większości forumowej Dandy) , nikt o niej dobrze nie mówił, wszystkim silniki szybko trafił szlag. Huske lepiej dopiero po 2005 roku. Osobiście bardzo podoba mi się te630....
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Ten niby prosty silnik i schrzaniona instalacja elektryczna powoduje że nie powinieneś tego kupować , nawet jak lubisz majsterkować . Huska zmieniała wiele razy właścicieli i wszyscy w niej kombinowali , chcąc wypaść lepiej niż poprzednicy . Dopiero po przejęciu przez auguste zrobili bezproblemowy silnik , sztywną ramę i włożyli działający zawias . A najlepszy wypust to po 2009 roku modele na wtrysku . Poniżej 2000 roku można kupić Japonie ( CR , WR , DR . TT ) nie wiadomo dlaczego europejskie marki jak by w zmowie wypuszczały na rynek same porażki .
Darek zostaw w spokoju 630-tke czy 610-tke poszukaj zdrowej TE 510 , silnik i zawias dopracowany , motocykl bardzo stabilny i precyzyjny , trakcyjnie bomba . Pozytywnie go wspominam i jak bym nie przesiadł się na dwupaki to właśnie nią kupił bym ponownie albo Bete 500 RR do endurzenia po rumuńskich , ukraińskich paryjach i na wypady pustynne . Do zabawy pod domem mam traila i powiem Ci że to najlepsza zabawka .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. Ostatnio edytowane przez Adagiio : 25.12.2014 o 11:38 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
MoJ kolega ujeżdza 2 huski 610 od 10 lat
nakręcone na obu okolo 70 tys km' Wady w ilosci 3 szt ale ważne ,powtarzalne na obu szt 1. Slaby dostep do części 2. Awarie rozruchu - w środku silnika jakies sprzego jednokierunkowe czy cuś. Jest to żle zaprojektowane bo występuje dość często, Nowa częśc niesamowicie droga . Używek brak bo jest to częśc psująca się 3. BYWA ŻE odklei sie cewka alternatora i miele wszystko w środku Resztki tej masy potrafią zakleić smok pomy oleju i wiadomo co dalej Mimo tego kolega nie chce zmienić na COŚ innego ze wzgledu na mikry wzrost ( 160 cm) - huskę można obniżyć 1,Zalety . Duża moc, silny dól 2.Dobre zawieszenie Marzocchi fi 50 Oprocz tych dwoch powtarzajacych sie usterek raz na kilka lat , moto hula Czy warto ? Musisz sobie odpowiedzieć sam Osobiście wolałbym starszą japonie .Waga 147 kg odpowiada niezawodnej TT 600E , DR 650 SE
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 25.12.2014 o 14:48 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Husqvarna TE 610 Plusy i Minusy | RAVkopytko | Inne - dyskusja ogólna | 15 | 15.07.2019 11:23 |