|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]() Cytat:
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Połamany
![]() |
![]()
Tu coś skrobnęli o cylindrach i powłokach: http://www.motogen.pl/Nikasil-w-moto...ziec,5277.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 39 min 58 s
|
![]()
akurat nie z motogen'a podałem informacje, ale jakby piszą to samo, gdyby cylinder był oddzielnie to co innego zawsze jest jakaś perspektywa naprawy/wymiany ale jak jest razem z blokiem to praktycznie = jednorazówka bo naprawa jest nieopłacalna i pozostanie wtedy wymiana silnika..... nie widziałem oczywiście moto na żywo, tylko z całkiem dobrej rozdzielczości zdjęć i obym się mylił w tej materii...
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 23.12.2014 o 22:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 52 min 29 s
|
![]()
Haha.....
![]() |
![]() |
![]() |