![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
W rafinerii do wszystkich cystern leje się to samo paliwo z nalewaków . Szel , bipi i inne koncerny dolewają tylko uszlachetniacze , nie myślcie że ważą go cysternami z Holandii czy Anglii . Ja tankuje na małej stacji ON od zawsze i przy dużych mrozach auta zalane super vipałermi nieodpalały bo wytrącała się parafina i przytykała przewody .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie przewody tylko filtry.
Reszta się zgadza. Generalnie niektóre stacje nie zamówią na czas zimowej ropy i stąd te problemy. Dawno temu chciałem dotankować autobus w trasie , mieli tam jeszcze dystrybutor z przezroczystą bańką z boku. Łapię za pistolet a w tej bańce normalnie mleko zamiast klarownej ropy. Były to początki mrozów. Pytam kolesia czy ma zimową ropę , na to on mówi że tak. Ale na pytanie dlaczego ma parafinę w tym oczku kontrolnym zaczął się motać i niejasno odpowiadać. Pojechałem na następną.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 13.12.2014 o 09:12 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Power Big Meeting Vasteras | Bies13 | Kwestie różne, ale podróżne. | 1 | 27.02.2014 20:03 |
Czyszczenie - ogólnie | jorge | Regularne czynności serwisowe | 35 | 02.04.2012 06:41 |