Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 12.12.2014, 01:02   #11
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

Ale bzdury,jejku....Zobacz co sie dzieje,jak motocykle sie rozpedzaja i wchodza na obroty.Wtedy widac jak rozna jest V2 od Boxera i co daje 25KM wiecej.Ja naprawde proponuje zapoznac sie z tematem zanim sie tu cos napisze.Przelaczenie ze 150 na 100 nie ma nic wspolnego z tym jak odkrecasz manetke.Przelaczenie w pozycje OFF lekko opoznia reakcje na dodawanie gazu i jakby ja lagodzi.Moto nie ma takiego kopa,a przyjemnie i kontrolowanie sie zbiera.Tak jakbys z 990adv przesiadl sie na Afryke.Nie tylko masz wtedy mniej mocy do dyspozycji,ale charakterystyka jej oddawnia sie zmienia.A maneta mozesz krecic jak przed 20lat.Tu nic sie nie zmienilo
ps.prosze mnie poprawic,jesli sie myle,ale rozmiar tylnego kola tez ma znaczenie,jak moto sie zbiera.BMW ma 17 a Rka 18 .Wydaje mi sie,ze wersja ADV nie zosawalaby w tyle.

Ostatnio edytowane przez myku : 12.12.2014 o 01:05
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:28.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.