Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 09.12.2014, 20:31   #22
piotreklodz
 
piotreklodz's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2011
Miasto: Kurowice
Posty: 544
Motocykl: Transalp 600
piotreklodz jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 5 godz 58 min 0
Domyślnie

Lepi ma absolutna racje, lejac ta slynna 100tke do pospolitego silnika seryjnego nawet pogorszymy osiagi.
__________________
Tylko Honda -> XL600V + XR400R = :-)
piotreklodz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Power Big Meeting Vasteras Bies13 Kwestie różne, ale podróżne. 1 27.02.2014 20:03
Czyszczenie - ogólnie jorge Regularne czynności serwisowe 35 02.04.2012 06:41


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.