06.12.2014, 07:55 | #121 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 598
Motocykl: CRF1000L
Online: 2 miesiące 3 tygodni 5 dni 20 godz 52 min 7 s
|
A to ładne
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
06.12.2014, 10:42 | #122 | |
Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Posty: 1,495
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 16 godz 20 min 0
|
Cytat:
|
|
06.12.2014, 20:47 | #123 |
Wieczór.
Widzisz Adam, myślę tak samo, ale to ty napisałeś że EXC nie był i nie będzie motkiem wyprawowym. Dla mnie przez 8 lat był. Stąd ta polemika. Pozdr rr |
|
07.12.2014, 08:25 | #124 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
|
To Xr 400 jest do dupy czy nie?
Warto go lyknac do bardzo amatorskiego enduro czy raczej KTM EXC...? Mam już upatrzona dobrą i zadbana sztukę xr... Jeśli już bym zanabyl, elektryczny start będzie od ATV TRX 400 EX To ten sam silnik posiadający dodatkowo magiczny czerwony guziczek
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 07.12.2014 o 08:31 |
07.12.2014, 09:04 | #125 |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 50 min 4 s
|
Nie znam golasa który przy tej mocy poleci tak szybko. Chyba, że japońskie konie jakieś mocniejsze
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." Ostatnio edytowane przez Lepi : 07.12.2014 o 09:10 |
07.12.2014, 09:20 | #126 | |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
|
Cytat:
170 km na h wiele osob pisze ze jechalo. Xr650r ma duży rozstaw osi, za dużą moc i jako enduro do lasu srednio sie nadaje Jest mało poręczny Jako motocykl wyprawowy bardziej.tak piszą. Od kilku dni siedzę w necie i tylko czytam Xr 400 ma calkiem przyjemny dół silnika, ostrą , krotka ramę i dużą porecznosc W usa czesto używany jako wyprawowka i do poszalenia koło komina
__________________
|
|
07.12.2014, 09:49 | #127 |
Zakonserwowany
|
Obaj wiemy do czego służy z założenia enduro . Kiedyś Africą jeździłem w afrykańskie piochy czy rumuńskie Karpaty . Dziś jeżdżę tam na mniejszym i lżejszym moto bo nie mam już ochoty na walkę z kilogramami . Ale nie pojechał bym na taki wypad z górą bambetli przytroczonych do błotnika EXC na kołach bo mnie taka jazda nie kręci , ale to tylko moje skromne zdanie . Kolega w zeszłym roku zrobił 3500 km po Maroku na Becie 500 RR z bambetlami , wiec się da jak się chce .
Franek , zapytaj Bloba jeździł kilka sezonów XR 400 po przesiadce na CRF-e pewnie ma jakieś przemyślenia .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
07.12.2014, 12:10 | #128 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Środa Wlkp.
Posty: 511
Motocykl: xr400r, cbr1100xx
Online: 3 tygodni 3 dni 18 godz 2 min 38 s
|
Mam i użytkuję xr400. Kupiłem od kumpla, to był jego motor do nauki off i z takim przeznaczeniem brałem ją. Też latam na niej parę sezonów i już raczej zostanie u mnie na długo. W tym roku Motomax rozebrał ją na śrubki, dostała nowy gaźnik mikuni36, tłok (licznik wskazywał ponad 20kkm), dół silnika nieruszany bo nie było potrzeby, rama piaskowana, malowana, szprychy, lampa, łożyska, doszedł vapor, generalnie wszystko co trzeba ma nowe. Poszło od groma kapuchy na to, ale ja lubię swoje motory i nie lubię ich sprzedawać, wole dokupić kolejny.
Jak już pisałem miałem i mam ją do nauki offa. Jest to bardzo wdzięczny motorek, osiągami doopy nie urywa ale mi odpowiada, nie ogranicza mnie, nie dobija, Motomax fajnie zestawił mi zawieche i jest fajnie w lesie. Jest krótka i przez to zwrotna, podjedzie i zjedzie, nie mam z tego powodu kompleksów na tle innych motorów. Jeżdżę teraz z quadowcami, poważne sprzęty - grizzly, scramblery itd i na długich prostych zostaję z tył, na przełożeniu które mam wyciągnę może 120 kaemów ale odkąd zmieniłem gumy na geomaxy staram się je oszczędzać w teren bo kostki znikają za szybko na czarnym. Nigdzie dalej nie byłem, zawszę tylko weekendowe latanie, ale gdybym miał jechać na tygodniowy off to nawet bym się nie wahał, prędzej sam bym siadł kondycyjnie niż xrka. Olywa co 1.5km ale jak już ktoś pisał - można przeciągnąć jeśli się nie upala na maksa. Myślałem jakiś czas temu nad zmianą, kumple polecają huskę te449, husabergi ale szczerze to nie widzę sensu zmiany, jeśli już to na coś mega lekkiego 2T, oczywiście jako kolejny motor a nie zamiast xr. |
07.12.2014, 13:33 | #129 |
Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Środa Wlkp.
Posty: 511
Motocykl: xr400r, cbr1100xx
Online: 3 tygodni 3 dni 18 godz 2 min 38 s
|
Aha, śmigaliśmy po różnych terenach w Jukej w weekendy, ale wyznaje podobną filozofię jak Adagiio, Luisy z Ex'ami - moto na lawetę albo pakę busa i zjazd w terenie, szkoda marnować czas i środki na podróże po czarnym na czymś.co się.do tego nie do końca nadaje. Zresztą podróż w fajnej ekipie nawet na dojeździe vanem ma swoje uroki, dobrze o tym wiemy.
Na asfalt mam Iksa. |
07.12.2014, 21:33 | #130 |
Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 2,788
Motocykl: Pomarańczowy
Online: 2 miesiące 19 godz 17 min 12 s
|
A takie coś znalazłem - jest trochę o wytrzymałości RFS i wymianach oleju:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=159611 |