| 
	
 
		
			
  | 
	|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... | 
![]()  | 
	
	
| 
		 | 
	Narzędzia wątku | Wygląd | 
| 
			
			 | 
		#11 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Potwierdzam, przejechalem wiele offa z oryginalnymi mocowaniami. Przecież cała wygoda w ty, że można te sakwy łatwo demontować.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#12 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#13 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2012 
				Miasto: Głogów Małopolski 
					
				
				
					Posty: 201
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: up 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 14 godz 20 min 33 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Chłopaki, nie namawiam do przeróbek tylko przedstawiam co ja zrobiłem.  
		
		
		
		
		
		
		
		
			Gdyby się rozsypały to pewnie usłyszałbym "stary, przecież kupiłeś sakwy rowerowe więc nie dziw się". Ale skoro u Was wytrzymały oryginalne mocowania to znaczy , że Crosso wie co robi, polecam. Rajtek, jedyne co musiałem przerobić to średnica zagięcia haka, po prostu mam grubsze gmole. Edycja: nie gmole tylko stelaż ;-) Ostatnio edytowane przez Miki Głogów : 29.11.2014 o 12:53 Powód: "gmole"  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#14 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Bezpośrednio na gmole nie pasują gdyż gmole mają za dużą średnicę rurki. Ja dorabiałem stelaż bo i gmoli nie mam. Ale przy torbach nic nie przerabiałem. Wytrzymuje nawet gleby.
		 
		
		
		
		
		
		
			
				__________________ 
		
		
		
		
	"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#15 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#16 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2013 
				Miasto: Malbork 
					
				
				
					Posty: 151
				 
Motocykl: KTM 790 R+ EXC 300 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 23 godz 42 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Też się do tych sakw przymierzam ale nie jestem pewien czy będą pasować ze względu na jeden z podanych wymiarów: 
		
		
		
		
		
		
		
	"Minimalna odległość między dolnym, a górnym punktem montażowym - 28,5 cm" Rozumiem że jest to odległość pomiędzy górnymi, a dolnym hakiem która gwarantuje pewny montaż. Mój stelaż ma 25 cm wysokości. Macie inne stelaże czy jest możliwość skrócenia, regulacji tej odległości?  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#17 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Oct 2011 
				Miasto: Koszalin 
					
				
				
					Posty: 1,029
				 
Motocykl: LC8 ADV była rd07 
Przebieg: do uzgo 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 2 dni 16 godz 23 min 40 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			mam u siebi chyba 22cm i zakłądam z nieco inny sposób bez przerabiania niczego. dolny haczyk poprostu przekładam przez szlufke i zaczepiam o stelaz wyzej niz szufka. Bedziesz miał to w reku to sam do tego dojdziesz. Przejechałęm z crosso dry big 6000 km i nic sie nie działo. dwie [arkingówki i 8 h w nieustajacym deszczu nie zrobiły na nich wrazenia. POLECAM
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#18 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: May 2008 
				Miasto: Białystok 
					
				
				
					Posty: 1,442
				 
Motocykl: Honda Africa Single 
				
				
				 
Online: 3 miesiące 3 dni 15 godz 37 min 7 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Myślę, że na motocyklu mocowanie sakw wcale nie jest narażone na większe obciążenia, niż na rowerze. Rower zazwyczaj nie ma żadnej amortyzacji z tyłu, nawet nasze tyłki i kręgosłupy czują dziury dużo bardziej na rowerze niż na moto. Poza tym, gdyby jednak się urwało, to można sakwę przymocować czymkolwiek, sznurkiem, expanderem, taśmą do mocowania bagażu czy powertapem. Crosso rządzi  
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	"A w takiej Mongolii lejesz, gdzie chcesz. Gdzie chcesz, wysiadasz z samochodu i rozbijasz namiot. Lubię jeździć tam, gdzie była komuna i gdzie można rozbić namiot."  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#19 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Sexu i biznesu 
					
				
				
					Posty: 1,562
				 
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ja polecam trzymac sie oryginalu jak tylko sie da. Oczywiscie jak chcesz mocowac do gmola to niestety zmien haki mocujace (2 nity na hak). 
		
		
		
		
		
		
			Zgadzam sie, ze narowerze te sakwy bardziej dostaja w dupe. I kolesie jezdza z tym na koniec swiata. Crosso rzadzi: - wodoodporne - konkretne wykonanie - proste i skuteczne 
				__________________ 
		
		
		
		
	__ Golodupiec bez Afryki  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#20 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: lubelszczyzna 
					
				
				
					Posty: 55
				 
Motocykl: lc8 950 adv 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 1 dzień 14 godz 29 min 34 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jeżeli w/g Was na rowerze dostają w dupę bardziej niż na motocyklu enduro to nie używacie motocykla zgodnie z przeznaczeniem. Jeździłem na moto i rowerze z sakwami crosso i sorki, ale na rowerze raczej z nimi nie skakałem, a na moto się zdarzało, do tego gleby w terenie przy prędkościach od 0 do 50km/h i ponad 200kg wagi bike też raczej na rowerze nie miałem. 
		
		
		
		
		
		
		
		
			Sakwy Crosso cenię i lubię. Offowo i solo wolę rogal od EX-a, ale na przyszły wyjazd do pracy (1200km) wraz z ciuchami na miesiąc, słoikami, oraz elektroniką w postaci lapka, do tego tylko asfalt chyba znów je zakupię ![]()  
		Ostatnio edytowane przez erwinw : 30.11.2014 o 14:28  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| sakwy Crosso | megi | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 20 | 24.05.2018 21:06 | 
| stelaże pod sakwy Crosso | ACUPS | Kwestie różne, ale podróżne. | 0 | 21.01.2013 14:58 | 
| Crosso i ich przeróbki. | mateusz-kotek | Wszystko dla Afryki | 19 | 06.03.2012 18:33 |