|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Specyfika produkcji motoru pozwala sadowac rynek na podstawie zainteresowania
klienta nawet obietnica produktu. Koszty wyprodukowania sa 3 krotnie mniejsze niz finalna cena. Jest pole do manewru. Ze juz o opcjach rynkowych nie wspominajac. Honda to potega. Bdw. Ja widze reke projektantow wloskich przy nowej afri. Znane mi linie i zalamania widzialem w Aprilli . Nie zdziwilo by mnie nawet jesli Wlosi wspoltworza caly proces powstawania tego modelu Przedni widelec,regulowany tylny amor, czy zaciski ..wydaje sie ,ze makarony maja spory udzial "..w jakiej fabryce?..." -Jak to... To nie wiesz, ze w fabryce hondy? Foto z dobra rozdzielczoscia. widac gumy Pirreli scorpion http://www.asphaltandrubber.com/bike...-close-photos/ |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
A najlepsze bylo,ze do stoiska Hondy dobrnalem,bo dojsc nie moglem w momencie kiedy ruszal glowny wyscig Moto GP.Tak wiec stanalem dokladnie przed TA w towarzystwie ogromnej wrzawy,gwizdow,krzykow oklaskow i westchnien,haha..Wlosi reaguja bardzo emocjonalnie widzac Valentino w pierwszym zakrecie.Czulem sie,jakby tam Cale Forum stalo i vivatowalo,hehehe...,bo tlum byl ooogromny,a nad TA wisialy ogromne monitoryTV
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]()
Zgadzam sie. Honda nigdy sie nie kryla, ze kopiuje wloski styl. Jednostronny wahacz, VFR itd. TrueADV zajezdza Aprilia, ale na plus. Wlosi nie maja rownych w robieniu pieknych rzeczy... cokolwiek by to nie bylo. Ale Japonce zrobia tak, ze bedzie funkcjonalne i sie nie psulo.
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
![]() |
![]() |