Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.11.2014, 12:42   #1
Arovka
 
Arovka's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2012
Miasto: Kraków
Posty: 11
Motocykl: RD04
Arovka jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 22 godz 34 min 21 s
Domyślnie

To jest typowo Polskie. Zanim Honda pokazała jak bedzie wyglądała nowa Afri to było jeczenie że to pewnie bedzie za cięzkie nie wjedzie w teren pewnie 1200 albo więcej i wogóle do bani. Teraz kiedy okazuje się że ma być lżejsza od pierwowzoru o znacznie większych możliwościach terenowych, na 100% bardziej poręczna i mocniejsza, i na dobrą sprawe trudno jest się do czegoś przyczepić w tym motocyklu, to pozostaje tylko jęczeć że na pewno będzie się psuła i że jest nieładna. Ja osobiście nie przypominam sobie żadnego produktu sygnowanego marką HONDA który by był jakoś szczególnie awaryjny czy nietrwały. Raczej odwrotnie marka ta kojarzy mi się nieodłącznie z trwałością. I nie wyobrażam sobie jakoś aby mieli zaczynać produkcje psujących się i nietrwałych motocykli właśnie od modelu True Adventure. A co do wyglądu samego moto to już oczywiście tylko kwestia gustu. Jak dla mnie to jedno z najładniejszych "enduro" jakie widziałem!
Arovka jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2014, 14:04   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 4 min 56 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arovka Zobacz post
Ja osobiście nie przypominam sobie żadnego produktu sygnowanego marką HONDA który by był jakoś szczególnie awaryjny czy nietrwały. Raczej odwrotnie marka ta kojarzy mi się nieodłącznie z trwałością. I nie wyobrażam sobie jakoś aby mieli zaczynać produkcje psujących się i nietrwałych motocykli właśnie od modelu True Adventure. A co do wyglądu samego moto to już oczywiście tylko kwestia gustu. Jak dla mnie to jedno z najładniejszych "enduro" jakie widziałem!
GL1800, zazębienia 5-biegu ok 3mm! w zależności od traktowania od ok 50.000km rozbiórka silnika, bezobsługowe hydroregulatory z GL1500 zastąpiono płytakami, cichy i trwały napęd rozrządu paskiem zastąpiły łańcuszki, przy dzwonie przednie koło uderza w bardzo delikatny odlew bloku silnika (blok do wymiany.....nie tylko dekielek.) a z plastikowych chromów jest dosłownie wszystko nawet osłony kolektorów ex....


Gdzie tutaj widzisz kierunek na trwałość..... kierunek jest tylko jeden rotacja !

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.11.2014 o 14:10
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2014, 14:14   #3
jorge
Autobanned.
 
jorge's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Wawa
Posty: 5,233
Motocykl: Tesco
Przebieg: 45 555
jorge jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 14 godz 6 min 38 s
Domyślnie

Poza generalizacji o Polsce ładnie napisane
__________________
Chromolę Afrykę wolę ...Hobbysta Afrykański.
jorge jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.