Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.11.2014, 11:32   #1
Pawel_z_Jasla
 
Pawel_z_Jasla's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Posty: 1,031
Motocykl: RD03
Pawel_z_Jasla jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 4 dni 33 min 4 s
Domyślnie

Tak za Franzem to dodam jeszcze, że od jednego strzała to mało który odpala za to "podtarta" albo wymieniona na nieoryginalną pompa paliwa potrafi niemal zdominować dźwięk pracy silnika i wystraszyć kupującego. Stan oleju mimo okienka, przy braku doświadczenia upierdliwy do prawidłowej weryfikacji /zdarza się, że koledzy panikują i robią dolewki po czym okazuje się, że oleju jest kilka setek więcej niż producent zaleca/. Uszczelnienia dyfra jak najbardziej do weryfikacji /często obudowa dyfra ma żółtawy nalot ale to raczej kwestia tankowania pod korek i stawiania na bocznej - paliwo właśnie na dyfer, mimo, że po drugiej stronie sobie kapać będzie i przebarwi w efekcie dyferek/. Dla mnie najbardziej odstraszający element estetyczny to utleniające się alu na żeberkach i przedniej "kapie" oraz na obręczach przy szprychach /generalnie te Behry są z gównolitu i jak ktoś po kamieniach lata to są mocno pofrezowane na rantach/. A dymić to będzie tak jak Franz napisał no i, że to nie to forum też "stary piernik" ma racje. Co nie zmienia faktu, że w mojej opinii jest to prawie doskonały i chyba najlepszy motocykl do turystyki i wszelkiej maści szwędactwa dla "ponadgabarytowych" gości.

Ostatnio edytowane przez Pawel_z_Jasla : 09.11.2014 o 11:43
Pawel_z_Jasla jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.11.2014, 11:51   #2
Navaja

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Halinów
Posty: 968
Motocykl: BMW R 100 S, R 1200 GSA
Navaja jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 3 godz 34 min 37 s
Domyślnie

Paweł z Jasła
jak paliwo ma kapać na dyfer, jak dyfer jest z tyłu?
Wężyk przelewowy kończy się pod prawym setem.
Jak już to puszczają te szybkozłączki po prawej stronie pod bakiem i paliwo kapiąc powoduje przebarwienia obudowy skrzyni biegów.

Ale szacunek za ostatnie zdanie w Twojej wypowiedzi.

Uszczelniacz w dyfrze wytrzymuje sporo jak się dokładnie pilnuje ilości oleju przy wymianie a nie święcie wierzy w to co podaje serwisówka. Podane 230 ml jest za dużo i potem rzyga olejem pod tą gumę między dyfrem z wahaczem.

Franek podziwiam Cię, że chce Ci się jeszcze tłumaczyć ludziom. Przecież widzisz, że podejście pytającego jak na fejsie. O 11.30 zapytał a o 18.30 juz nadawał, że moto zakupione. Dzisiejszy świat podejmuje decyzje na szybko.
Navaja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.