| 
	 | 
| 
			
			 | 
		#1 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Przyrost postów w tym wątku jest imponujący - takiej dynamiki nie było nawet w czasach najlepszej świetności tematu: "Dlaczego lubię BMW-Hyde Park". 
		
		
		
		
		
		
		
		
			![]() Na austriackim forum AT jest kolo, który zdaje się być bliżej koryta Hondy (to od niego jest to zdjęcie z parku) i podał parę informacji: 1. Dane techniczne zostaną opublikowane późnym początkiem przyszłego roku. 2. Liter w pojemności powinien być. 3. Późnym latem (mam nadzieję, że 2015  ) motocykl ma się pojawić w sieci dealerskiej. 4. Wydech zamontowany w prezentowanym moto pochodzi z testów w Maroku. W serii ma być skręcany z kolektorów, katalizatora i końcowego tłumika, który będzie wiekszy i trochę obniżony tak by jeszcze weszły podnóżki pasażera. 5. Co najważniejsze: DCT będzie, podobnie jak w innych modelach, opcjonalne. To tyle. Ostatnio edytowane przez Navaja : 05.11.2014 o 12:33  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#2 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Germany 
					
				
				
					Posty: 5,909
				 
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 18 godz 47 min 30 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wiadomo,ze efekt finalny bedzie troche inny,cywilizowany.Wiadomo,ze firmy akesoryjne dorobia reszte i kazdy bedzie miec to o mu niezbedne.Nawet jesli to Prototyp,to wiadomo w co i jakiego klienta Honda bedzie tym egzemplarzem celowac.jak dla mnie wszystko wyglada bardzo optymistycznie i nalezy tylko troche jeszcze poczekac.Zrobia gotowe moto,przetestuja je pol roku i wypuszcza sprawdzoony model.Nie jak BMW,ktore testuje na klientach i szczyci sie darmowymi akcjami servisowymi.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#3 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A mnie gdzieś zawiało ze zawiecha ma mieć 26 cm skoku przód/tył a silnik 900 pojemności i poniżej 100 koni.. 
		
		
		
		
		
		
		
	Ta filozofia o psuciu sie motka jak na razie nie ma odzwierciedlenia w przypadku CRF250 L...  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |