|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: białystok
Posty: 2,650
Motocykl: ktm 640 adventure
![]() Online: 3 miesiące 4 tygodni 1 dzień 8 godz 11 s
|
![]()
skoro caly czas o marzeniach mowa to ja bym chcial zeby juz ktos teraz pukna sie w glowe tam w tych fabrykach i inwestowal w wyprawowe single... mi jeden cylinder wystarczy... a za 5-7 lat akurat bylby juz w sensownej cenie... te nowe kloce nie maja szans jezdzic w terenie jak dzisiejsze klr, dr, lc4 itd. ... na dzien dzisiejszy wystarczy dotknac palcem 690r by stworzyc motur idealny... i wcale nie musi byc pomaranczowy - moze byc bialy
![]() Ostatnio edytowane przez redrobo : 04.11.2014 o 14:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Międzyzdroje
Posty: 599
Motocykl: CRF1000L
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 6 dni 28 min 22 s
|
![]() Cytat:
![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]()
__________________
Louis, motocyklista niedoskonały. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
|
![]() Cytat:
No i w ten weekend widzialem juz to ktos ujezdza, opona zdarta. Tak ja kmowisz. Jakby zrobili 690 w tym stylu, bardziej cywilna... strzal w 10!
__________________
__ Golodupiec bez Afryki |
|
![]() |
![]() |