![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 6,235
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 10 miesiące 1 tydzień 1 dzień 23 godz 10 min 5 s
|
![]()
hmmhmm. A pierscienie pasowales? Znaczy szczeline po wlozeniu do cylindra?
Niewiem czy ta nafta w cylindrze Ci cos da. Przy tych ilosciach palonego Oleum to moglbys bez uszczelniaczy jezdzic a i tak by jeszce bylo malo. Cos z piercieniem olejowym jest nie halo. Zastanawia mnie brak sladu honowania... A moze cylinder przeszlifowany na inny wymiar ![]()
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
![]()
No se pozwoliłem kilka fot... poniżej
-zawory ssące ,git ,stan fabryczny zero nagaru,kanały dolotowe bialutkie -wydech,tragifarsa,nagar na zaworze jak i w kanale wylotowym,na przylgni widać czarne kropki jak u płoci w czasie tarła. Uszczelniacze optycznie wyglądają na niewyjebane,na jednym ssącym sprężynka na dole gumki była zsunięta,no ale co,to raczej przyczyną nie jest ![]() pierwsza fota przed remontem po regeneracji Ostatnio edytowane przez ramoneza : 11.10.2014 o 22:56 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |