Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > KTM

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.09.2014, 23:40   #1
Jarek_MTB
 
Jarek_MTB's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: Łódź
Posty: 355
Motocykl: YAMAHA TENERE 700
Jarek_MTB jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 23 godz 2 min 20 s
Domyślnie

lagi skorodowane wiec to tylko zbędny ciezar ten amortyzator bo pewnie nie działa wcale...
Jarek_MTB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2014, 10:07   #2
myku
 
myku's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
myku will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
Domyślnie

Oficjalne Video nowego 1290 Super Adv
https://www.youtube.com/watch?v=h8qSZacFtsY
I tlumaczenie o co chodzi i dlaczego
https://www.youtube.com/watch?v=AMnhiUGYxY8

Ostatnio edytowane przez myku : 01.10.2014 o 10:11
myku jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2014, 19:52   #3
Navaja

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Halinów
Posty: 968
Motocykl: BMW R 100 S, R 1200 GSA
Navaja jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 3 godz 34 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał myku Zobacz post
I tlumaczenie o co chodzi i dlaczego
https://www.youtube.com/watch?v=AMnhiUGYxY8
Gościu w pierwszej minucie filmu potwierdził tezy z artykułu, który gdzieś tu wstawił Fassi.
"Mamy super motocykl 1190 R ale uważamy, że powinniśmy rozbudować ofertę i to rozbudować w kierunku przodowania".
Oczywiście nie powiedział nad kim mają przodować ale to jasne.
Jak zaczął wymieniać ten techniczny szpej, który jest tam zainstalowany to zastanawiam się czy tam jeszcze motocyklista jest do tego potrzebny czy też toto samo już jeździ. I pytanie co pierwsze pierdolnie? I ile serwis za naprawę zawoła?
Dla mnie kierunek, w którym podąża KTM jest chory. Mogliby zrobic coś prostego, lżejszego, o pojemnosci 900 cm3, bez tych elektronicznych udogodnień. Tyle tylko, że taki motocykl kupiliby nieliczni - ci, którzy wiedzą czego potrzebują a tego mastodonta można wciśnąć tłumowi prezesów, menadźerów i innych, którzy lekką ręką wywalą te paranaście kilo Eur i do tego dadzą się jeszcze namówić na firmowe ciuchy, kaski, kamasze i inne majtki.
Navaja jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.10.2014, 21:21   #4
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Navaja Zobacz post
Dla mnie kierunek, w którym podąża KTM jest chory. Mogliby zrobic coś prostego, lżejszego, o pojemnosci 900 cm3, bez tych elektronicznych udogodnień. Tyle tylko, że taki motocykl kupiliby nieliczni - ci, którzy wiedzą czego potrzebują a tego mastodonta można wciśnąć tłumowi prezesów, menadźerów i innych, którzy lekką ręką wywalą te paranaście kilo Eur i do tego dadzą się jeszcze namówić na firmowe ciuchy, kaski, kamasze i inne majtki.
z naszej perspektywy tak to może wyglądać, tylko produkcja motocykli to nie działalność charytatywna, więc pewnie taki jest teraz profil klienta a KTM tak jak HD zaczyna podkreślać status społeczny bo hundy yamahy i BMW to już wszyscy mają ...
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha Orzep Inne - dyskusja ogólna 125 23.08.2013 20:28


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.