|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2013
Miasto: Łódź
Posty: 355
Motocykl: YAMAHA TENERE 700
![]() Online: 1 tydzień 23 godz 2 min 20 s
|
![]()
lagi skorodowane wiec to tylko zbędny ciezar ten amortyzator bo pewnie nie działa wcale...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Germany
Posty: 5,896
Motocykl: CRF1000D+Cegla+Czelendz
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 17 godz 51 min 23 s
|
![]()
Oficjalne Video nowego 1290 Super Adv
https://www.youtube.com/watch?v=h8qSZacFtsY I tlumaczenie o co chodzi i dlaczego https://www.youtube.com/watch?v=AMnhiUGYxY8 Ostatnio edytowane przez myku : 01.10.2014 o 10:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
"Mamy super motocykl 1190 R ale uważamy, że powinniśmy rozbudować ofertę i to rozbudować w kierunku przodowania". Oczywiście nie powiedział nad kim mają przodować ale to jasne. Jak zaczął wymieniać ten techniczny szpej, który jest tam zainstalowany to zastanawiam się czy tam jeszcze motocyklista jest do tego potrzebny czy też toto samo już jeździ. I pytanie co pierwsze pierdolnie? I ile serwis za naprawę zawoła? Dla mnie kierunek, w którym podąża KTM jest chory. Mogliby zrobic coś prostego, lżejszego, o pojemnosci 900 cm3, bez tych elektronicznych udogodnień. Tyle tylko, że taki motocykl kupiliby nieliczni - ci, którzy wiedzą czego potrzebują a tego mastodonta można wciśnąć tłumowi prezesów, menadźerów i innych, którzy lekką ręką wywalą te paranaście kilo Eur i do tego dadzą się jeszcze namówić na firmowe ciuchy, kaski, kamasze i inne majtki. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |