Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.09.2014, 17:34   #1
bicio
przemieszczacz
 
bicio's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Skierniewice
Posty: 1,764
Motocykl: LC8, exc-f 250
bicio jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 miesiące 3 tygodni 3 dni 19 godz 30 min 15 s
Domyślnie

Mam w RD 07 zaworki tourmaxa od 30tys. km i wszystko hula, składy ustawione na 2,75 pali około 5,5 l/100, świece kawa z mlekiem. Fakt nie bawiłem się w mierzenie poziomu paliwa w komorze, ale jak działa to nie wnikam
__________________
'03 Hello Kitty

Słowiański Zimny Wiatr
bicio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.09.2014, 21:42   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,578
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 5 min 8 s
Domyślnie

też postanowiłem spróbować tourmax'y oryginały mi nie puszczały ale dziwnie motocykl zachowywał się na ssaniu, pomimo prawidłowo ustawionej mieszanki na wolnych obrotach (ok 2.0% CO), prawidłowych wolnych obrotów, gaźniki przejrzane, wyszystkie oringi nowe, filtr ok itd itp

to na ssaniu ciężko zapalał, obroty osiągały na chwilę ok 2000 a zaraz spadały na 1200-1500 generalnie na ssaniu było mocno za bogato i jak wiadomo nie ma na to żadnego wpływu bo dysza ssania jest na stałe,

druga sprawa to miałem od 4000 do 6000 obrotów CO w okolicy 5-6% co jest też zbyt bogato, niestety w takim przypadku iglicy nie można opuścić bo jest nie regulowana, tutaj przyczyną może być zużycie gniazda iglicy, które jak na złość nie jest wymienne tylko na stałe

także biorąc pod uwagę, że obniżenie poziomu o 1mm skutuje zubożeniem mieszanki na ssaniu a także równa się mniej więcej obniżeniu położenia iglicy o jedno oczko , to można powiedzieć że tourmax załatwia wszystko powyższe.

na razie testuję, na pewno spadło spalanie o ok 0.5L/100km a silnik bardziej "miękko" pracuje i być może to nie przypadek, że tourmax'a lekko stuningowali , ciekaw jestem czy zaworek zawarty w dynjet'ach także odbiega od oryginału i w jakim kierunku?

być może przyczyną w/w niedogodności jest średnia już kompresja 10,3bar na ciepło i 9bar na zimno a
by silnik ładnie chodził mieszanki muszę dać na 3.4

Ostatnio edytowane przez mdxmd : 18.09.2014 o 21:53
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Zaworki iglicowe - 07 a 04, zużycie? Olek Uklad paliwowy i wydechowy 8 01.02.2012 21:26
Zaworki, odpowietrzniki lag 07a raf Rama, zawieszenia, napęd 2 23.05.2011 19:40


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.