![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: OOL-OPOLSKIE
Posty: 372
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 9 godz 39 min 2 s
|
![]()
Jakieś 7 lat temu miałem podobny przypadek i objawy w Afryczce. W niewiedzy jeździłem tak około 2-3 tygodnie, aż na powrocie z przejażdżki do Czech, najpierw na pierwszym postoju poczułem smród szamba -wtedy myślałem że to od studzienki kanalizacyjnej przy której stanąłem
![]() Przy następnym postoju to samo! ![]() Od akumulatora i reglera można było odpalić fajkę -tak to było gorące! ![]() Po odpaleniu na pych, pociągnąłem jeszcze jakieś 50 - 60 km, bez oświetlenia i na wolnych obrotach, bo powyżej 2,5 tys. silnik przerywał, -w końcu zdechł na dobre ![]() Powodem tych problemów i zniszczenia regulatora oraz nowiutkiego akumulatora, było niekontaktujące i wysmażone gniazdo głównego bezpiecznika po lewej stronie moto... Cholera, od tamtej pory nie zaglądałem w to miejsce, -dzięki za przypomnienie... ![]()
__________________
-szerokości, przyczepności i powodzonka!... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Żarówki zegarów | Artuditu | Układ elektryczny i zapłonowy | 30 | 15.12.2016 17:10 |