| 
			
			 | 
		#31 | 
| 
			
			 mistrzu 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 1,962
				 
Motocykl: RD03 
Przebieg: ? 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 10 godz 21 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Moje subiektywne rady: 
		
		
		
		
		
		
			Dr 350 - dobry jest za drogi, zazwyczaj kopany a zalany pali ciężko- miałem dr 125 - Fajny ale nie jeździ, bokiem nie idzie , piach i błoto za słaby - miałem Drz 400 - Miły, przyjemny i e guzik. Jak bym miał kupować zadbane i drogie dr 350 z rozrusznikiem to kupił bym drz - to nowa generacja. Wiem bo sam zmieniłem dr 350 na drz. Da sie trafić dobrą sztukę już za ok 8 tys, za 9 bez problemu. Dt 125 - Fajnie jeździ , łatwo odpala- dla lekkiej i niskiej osoby na pocżatek -będzie ok KMX 125 - lekki 2t , miał znajomy - wydaje sie że będzie ok XT 225 - czasem sie spotyka - niedrogi i przyjemny motocykl off dla kobiety EXC 200 - podchodziłem z rezerwą - ale przejechałem sie na Marcina i jestem zachwycony - idzie z dołu jak mój drz , ale jest ponad 30 kg lżejszy. Na górze mocny. Ja bym sobie kupił....    Niestety drz- ty wciąga nosem..  
		
				__________________ 
		
		
		
		
	Enduro i ADV  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#32 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No ja pod koniec selekcji miałem do wyboru EXC 250 i drz. Zdecydowała waga. 
		
		
		
		
		
		
		
	A z tym smrodem nie jest tak źle. Nie ty wąchasz tylko ten z tyłu  . A rozgrzany nie zostawia praktycznie żadnego dymka. Fakt, pierdzi ale jak na nim siedzisz i odkręcisz to nie masz czasu się tym martwić  
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#33 | |
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 u mnie ostatecznie zadecyduje wysokość siodła (też możliwości ew. jego obniżenia ) i waga, z uwagi na postórę 
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#34 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Miał być bezobsługowy i możliwie lekki. No i taki jest póki co. Chociaż przyznaję, wybór był trudny. No i zawias był dla mnie ważny. Więc wyszło tak a nie inaczej. No i trafiła się akurat fajna sztuka.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#35 | 
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			czytając poprzednie posty to wychodze z założenia że wyszło EXC ? aha, i przyznaje bez bicia, nie do końca łapie z tym zawiasem 
		
		
		
		
		
		
			 
		
				__________________ 
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#36 | 
| 
			
			 Stary (P)iernik 
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Świeradów Zdrój 
					
				
				
					Posty: 3,760
				 
Motocykl: XR400 , XR650L  XL600V 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Napisał Motormaniak 
		
		
		
		
		
		
			"Drz 400 - Miły, przyjemny i e guzik. Jak bym miał kupować zadbane i drogie dr 350 z rozrusznikiem to kupił bym drz - to nowa generacja. Wiem bo sam zmieniłem dr 350 na drz. Da sie trafić dobrą sztukę już za ok 8 tys, za 9 bez problemu. " Na 162 cm wzrostu Drz jest za wysoka .Jeżdże taką. Jest w sam raz dla mnie ale mój wzrost to 182 cm Na wstępie napisałem ,ze DR350se z guzikiem. Dlaczego droga? bo dobra. Opinie ma lepsze niż Drz400 , mimo że ten jest nowszej generacji. Pozatym podejrzewam,ze do kumpli trzeba dojechać, a nie od razu z domu buch w las. W suzuki serwis co 6tys km. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez Franz : 13.01.2009 o 22:21  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#37 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: Poznań 
					
				
				
					Posty: 5,607
				 
Motocykl: 690 Enduro 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			No mi wyszło EXC 250 (2T). Pisząc o zawiasie miałem na myśli zawieszenie. Jest na pewno lepsze niż w drz.  
		
		
		
		
		
		
		
	Ale u mnie wysokość nie grała roli wiec to trochę inne podejście.  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#38 | |
| 
			
			 Mizerna Kruszynka 
			![]() Zarejestrowany: Apr 2008 
				Miasto: Lusk 
					
				
				
					Posty: 833
				 
Motocykl: RD07a 
Przebieg: 110 tys 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
 Może wiesz jaka jest waga XR650R i XR400R i jak się ma ona w stosunku do DRZ400E i co wo ogóle sadzisz o tych machinach?  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#39 | 
| 
			
			 ...a nu jaho...kultura musi być... 
			![]() Zarejestrowany: Jun 2008 
				Miasto: B(i)BI 
					
				
				
					Posty: 733
				 
Motocykl: XT 600 
Galeria: Zdjęcia 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 58 min 23 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			KLX 250, DR 125, WR 250, DR 350, XLR 250, EXC 200 , DT 125 
		
		
		
		
		
		
			co z tych opcji fizycznie jestem w stanie ogarnąć ( wysokość i masa ) i co sprawi mi najmniej problemu a najwięcej przyjemności z jazdy? co ew. najłatwiej z tego obniżyć jak najmniejszym kosztem i stratą właściwości moto w terenie ? i powiedzcie konkretnie czemu któryś z tych sprzętów będzie lepszy lub gorszy w porównaniu do siebie ? masa, wysokość, obsługa, awaryjność, jazda w terenie, moc, zawieszenie , ogólne wrażenia ew. 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Ostatnio edytowane przez BABA : 13.01.2009 o 22:37  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#40 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Warszawa 
					
				
				
					Posty: 687
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 12 godz 42 min 27 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			BABA mój kat jest wysokości DRZ może odrobinę wyższy, ale 30 - 40 kg różnicy powoduje że łatwiej go utrzymać, z resztą zawsze możana skręcić na zawieszeniu. Gania ze mna kumpela co ma 160 cm w kapeluszu na 200 exc z 2003 rocznika i daje spokojnie radę. Po za tym jak wyglebisz to podniesiesz  
		
		
		
		
		
		
		
	  jak bóg da (znaczy w zależności od pogody i długości trasy jaką wyznaczy felkowski) mogę na zimowy "extreeme jura endurance trzoda" zabrać wścieklaka to się przysiądziesz  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
![]()  | 
	
	
		
		
  | 
	
		
  | 
			 
			Podobne wątki
		 | 
	||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor | 
| Lekkie enduro na długą podróż | Tofel | Lejdis | 98 | 11.10.2017 12:47 | 
| Ukraina 4 dni od czwartku na lekkie | electro | Umawianie i propozycje wyjazdów | 12 | 08.05.2014 00:34 |