![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Kiedyś R.T70
![]() Zarejestrowany: May 2014
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,421
Motocykl: Była RD04
Przebieg: 120000+
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 dni 7 godz 52 min 52 s
|
![]()
Czyli mikro z tą mocą.
360-40(straty na reg.)-200(światła,podświetlenie. Bez długich).=120. Jeszcze zostaje zapłon+pompa. Na pewno zostaje mniej niż 100W. O podgrzewanych ciuchach można zapomnieć. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 759
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 11 godz 33 min 44 s
|
![]()
A nie powinno się przy tym uwzględnić akumulatora który te chwilowe maksymalne zużycie pociągnie dodatkowo ?
__________________
Pas zieleni to także pas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
[RD04] Ile oleju w lagach RD04? | Poncki | Rama, zawieszenia, napęd | 20 | 25.02.2014 20:24 |
Regulator a obciążenie | paku | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 07.09.2009 16:51 |
[RD04] zębatka tylna 46 zębuf do rd04 | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 5 | 29.07.2008 01:05 |