![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: mazowiecka wieś
Posty: 1,425
Motocykl: 5 szt
Przebieg: znośny
![]() Online: 3 miesiące 3 tygodni 1 dzień 4 godz 20 min 27 s
|
![]()
Turance bardzo ok na tyle. Wytrzymały przy dużych obciążeniach (suszarki, butki na wieczór itp
![]() Zdrówka |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HONDZIARZ
![]() Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
![]() Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
|
![]()
Na K60 Scout właśnie zrobiłem Bułgarię. Riła, Rodopy, Starą Płaninę itp. Był upał, deszcz, a nawet śnieg!
Szosowo z plecaczkiem, namiotem, kuchnią polową itp. Dałem radę wjechać i zjechać na jakieś górskie hale po trawie, żeby na dziko rozbić namiot, trochę tym poszutrować jak nie było asfaltu, po trawie pojechać jak trzeba było. Transalpinę miałem w deszczu a na Urdele padał śnieg. Wcześniej zrobiłem ze 20tyś na Anakee2 i moim zdaniem są przereklamowane. Na Scoutach szorowałem kuframi i butami na niektórych winklach, szły normalnie, jak szosowa opona. Z tych dwóch na jazdę asfaltami z plecaczkiem z opcją "mały skok w bok" zdecydowanie K60 Scout, są po prostu lepsze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Odświeżając kotleta - dla fanów Touranca:
![]() To jest opona po około 18-20 tys km. Ani w Sirakach ani w Anakee takie cuda mi się nie działy. Ja obecnie waham się między Sirakami a K60 Scout. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Rajd Pałuk dla endurowców ect...jeśli ktoś z bliska zapraszam! | Kwachu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 0 | 13.11.2009 22:21 |