![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,685
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 godz 49 min 19 s
|
![]()
No to odkopuję wątek
![]() Co polecicie do profili zamkniętych? Zaznaczam, że środek jest częściowo już podjedzony. Nie ma tragedii ale nówka to to nie jest. Profesjonalne czyszczenie z wyciąganiem ramy itp. nie wchodzi w grę!!! Chodzi o spowolnienie zjadania ramy. Mam prośbę o nazwę konkretnego środka. Z tego co czytałem powinno to być coś co nie spłynie przy wysokiej temperaturze. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
![]()
Noxudol 700
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2011
Miasto: Kraków/Bielsko-Biała
Posty: 213
Motocykl: 6 rowerów
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s
|
![]()
Na samochód osobowy ok 6 puszek potrzeba.
Ten srodek jest z inhibitorem korozji i małą korozje w jakis tam sposób spowalnia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,104
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 18 godz 28 min 19 s
|
![]()
Na ramię to terenówka :] a o tym na rajdach to caly dzial jest nie ma szans do czyścić i nie ma szans pirzadnie to zakonserwowac
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: PRZEWORSK
Posty: 412
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 23 godz 43 min 39 s
|
![]()
Ja w swojej terenowce, która wyglądała tak:
po kilkukrotnym ciśnieniowym czyszczeniu ramy: myjką ciśnieniową z dyszą do czyszczenia przewodów kanalizacyjnych: ![]() Następnie zastosowałem konwerter rdzy ok 3 l. http://fertan.pl/fertan-konwerter-rdzy-2/ i pozwoliłem mu chwilę działać (zgodnie instrukcją). Następnie PREWAX â Wosk wstępny a po nim HT â Wosk do profili zamkniętych http://fertan.pl/profile-zamkniete/ Do profili w kabinie to samo. Ramę, spód kabiny i komorę silnika wypiaskowałem następnie epoksyd HEMPEL ![]() i farba poliuretanowa ![]() Po tych zabiegach i 10 m-cach całe auto wygląda tak: ![]() Obecnie czeka mnie jeszcze nałożenie konserwacji na cały spód kabiny, czyli na powierzchnię poliuretanową. Jeśli będzie to coś w stylu baranka, to dodatkowo trzeba to będzie zamalować akrylem. Ale chyba kupię jakiś preparat, który nie będzie wymagał malowania np.: http://fertan.pl/zastosowanie/motoryzacja/podwozie/ http://anglocars.pl/sklep/fertan/ubs-220-500ml/ Czy powyższe zabiegi były skuteczne, i na jak długo wystarczą to czas pokaże.
__________________
1) Cztery koła poruszają ciało, a dwa duszę. 2) Szczury są jak ludzie, choć odwrotnie może być. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,685
Motocykl: XR250R
Przebieg: ły
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 5 godz 49 min 19 s
|
![]()
Potrzebuję na dwie ramy do Gazika.
Tak jak wspominałem, nie chcę robić na cacy tylko tak żeby spowolnić proces rdzewienia. W tej chwili samochód ma ponad 45 lat i nie jest źle. Na forum 4x4 temat przeglądałem ale ilość informacji, teorii i racji "najmojszych" sprawiła, że nie wiedziałem co wybrać ![]() Biały, dzięki za fotorelację. Zazdroszczę samozaparcia i terenu. Myślę, że częściowo zastosuję się do Twoich porad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,104
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 5 dni 18 godz 28 min 19 s
|
![]()
A rama w gaziku nie jest z profilu typu ceownik ? Bo jak jest to chłopie mas 4 raz mniej roboty jeslu jest to obrubka cierno strumieniowa typu piaskowanie.lub srutowanie i potem ocynk
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: depresja Gdańska
Posty: 505
Motocykl: XL600V
![]() Online: 3 miesiące 5 dni 21 godz 31 min 32 s
|
![]()
gazik ma klasyczną ramę , zamkniętą
__________________
jak nie teraz to kiedy? |
![]() |
![]() |