![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
No to niestety mam tylko B/W. Ale logika podpowiada, iż na schemacie jest błąd i tak jak jest to na rysunku, nie ma całkowicie sensu. Wg. mnie galwaniczne połączenie bezpiecznika B powinno być do przewodu + idącego z akumulatora, oznaczonego kodem R. Stałe zasilanie ma na celu podtrzymanie zegara i licznika, kasuje się przy rozłączeniu akumulatora.
Na schemacie do SD01 jest podobnie i ma to sens.
__________________
pozdrawiam! Kisiel ------ RD04 -> ATAS Ostatnio edytowane przez Kisiel : 07.05.2014 o 14:08 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Schemat elektryczny Tripmastera | Fihu | Układ elektryczny i zapłonowy | 3 | 15.02.2013 15:07 |
7w1 elektryczny kresz | Andrzej | Układ elektryczny i zapłonowy | 13 | 13.07.2012 09:05 |
Schemat elektryczny do RD04 | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 10.04.2012 10:15 |
Schemat elektryczny do RD03 - brak iskry | JarArt | Układ elektryczny i zapłonowy | 10 | 27.09.2010 12:52 |