|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
|
Fazi przez Zet
![]() Zarejestrowany: Mar 2009
Miasto: Berlin
Posty: 7,582
Motocykl: RD07
Przebieg: ∞
Galeria: Zdjęcia
Online: 10 miesiące 2 tygodni 3 dni 2 godz 6 min 13 s
|
na chlopski rozum, to silnik bedzie miec 200 stopni i woda dalej sie bedzie gotowac (no moze gwaltowniej) i mysle ze chlodnica odprowadza energie cieplna anie sam proces wrzenia. Mozna by tym to sposobem jezdzic na gotujacym sie silniku bez chlodnicy zakladajac ze silnik nie bedzie miec wiecej niz 100 stopni bo woda sie gotuje przy 100 stopniach.
A co do tego plynu to racja, jesli ma wieksza temp wrzenia i nie mamy wskaznika temperatury w moto, to dociagniemy silnik do bardzo wysokie temperatury. A tak silnik bucha para, znaczy temperatura za wysoka. Najlepszym chlodziwem o ile sie nie myle jest woda. Bardzo szybko pobiera cieplo i bardzo szybko je oddaje w porownaniu do innych plynow
__________________
Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego czego nie zrobiłeś, niż tego co zrobiłeś. |
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Od teraz nasze motóry zawsze będą czyste jak GS'y!! Magiczny płyn ... | Złom | Wszystko dla Afrykańczyka | 6 | 21.06.2013 09:15 |