![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Aug 2011
Miasto: Warszawa
Posty: 1,144
Motocykl: oby złodziej kulasy połamał
Przebieg: :(
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 18 godz 11 min 26 s
|
![]()
Lepsiejszą pod jakim względem? Pompa to tłoczek który pcha płyn do przewodów hamulcowych. Nie ma tu zbyt wielkiego pola do popisu raczej i wielkiej filozofii. Jedyne co, to to że tłoczek mógłby być większy i pchać z większą siłą, natomiast w praktyce nie ma to sensu, bo zmniejszasz możliwość dozowania hamulca.
Rozwijając tą myśl - to co łączy dowolną pompę z reszta układu to.... średnica przewodu hamulcowego. Czyli teoretycznie można wsadzić pewnie każdą inną pompę o ile da się do niej podpiąć ten sam wężyk. Reszta to tłoczek, sprężynka, uszczelki i klamka oraz zbiorniczek. Pytanie zatem - po co wymieniać pompę na "lepszą"? Tak mi się wydaje, ale jeśli ktoś ma inne doświadczenia to sam jestem ciekaw.
__________________
------------------------------------------------------ XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX ------------------------------------------------------ Ostatnio edytowane przez Evvil : 22.03.2014 o 23:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa hamulcowa kaput. | newrom | Hamulce, kola, opony | 13 | 23.09.2008 09:28 |