| 
			
			 | 
		#71 | |
| 
			
			 Administrator 
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 Cytat: 
	
				__________________ 
		
		
		
		
	AT03  | 
|
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#72 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2011 
				Miasto: Kraków/Bielsko-Biała 
					
				
				
					Posty: 213
				 
Motocykl: 6 rowerów 
				
				
				 
Online: 2 tygodni 4 dni 17 godz 11 min 50 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Ten jak ktos pisała przestarzały system wtryskowy PGM-FI został zastosowany  w samochodach pod koniec lat 80. (i jest stosowany do dziś) Moze i stary ale sprawdzony i naprawde bezawaryjny. Jeżdzę samochodami Honda od wielu lat i wiem że ten wtrysk działa zupełnie bezproblemowo. W ciemno zakładam go do Africy gdyby się dało.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#73 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2008 
				Miasto: Krakuff 
					
				
				
					Posty: 4,770
				 
Motocykl: RD07a 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 22 godz 59 min 54 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			To by nam się sprawdzilo w motorkach. Prosty i niezawodny system wtryskowy.Zresztą PGM FI Honda montuje w innych motorkach np...CRF250L.. Spełniają normy i są niezawodne.
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#74 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#75 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Sep 2009 
				Miasto: brzeg 
					
				
				
					Posty: 268
				 
Motocykl: rd07 94 - byla , ro04 90-92 jest , rd07 94 byla 
Przebieg: 79kkm 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 8 godz 35 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			wrysk ( w dzisiejszych czasach niezbędny) jest fajny jak sie nie psuje.mialem 20letnią kawe KZT10B '82 111KM i dzieki wtryskowi potrafiła zejść poniżej 5/100km, była elastyczna i dalej sprawna ( mankamenty to pompa paliwa :-) i zawór ciśnieniowy na listwie wtryskowej reszta OK ) 
		
		
		
		
		
		
		
	ortodoksi AT z tego forum sie nie wypowiadają jak widze, bo nie chcą sie rozczarować :-) a elektroniki bronią właściciele już "elektronicznych" moto :-) nie chodziło mi o to żeby uwsteczniać motocykl ( nowe AT) tylko w tym konkretnym przypadku przebudowy TA700 zrobić jeszcze prostszą maszynkę. ale nie o tym jest temat... nowa AT jaka by nie była to zaraz spotka sie ze słowami krytyki, ponieważ nie będzie rokowała ,że za następne 20 lat dalej bedzie sprawna,albo lampa bedzie zbyt skośna,lub podświetlenie liczników za niebieskie. ilu ludzi tyle zdań.czego innego oczekujemy a co innego pewnie dostaniemy... tak jak nowa supertenera... jak bardzo jest podobna do starej  ?
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#76 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Nov 2009 
				Miasto: Gdańsk 
					
				
				
					Posty: 585
				 
Motocykl: nie mam AT jeszcze 
				
				
				 
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 7 min 19 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			A tym czasem.... 
		
		
		
		
		
		
		
	 
		 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#77 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Jan 2013 
				Miasto: Częstochowa 
					
				
				
					Posty: 88
				 
Motocykl: RD07 
				
				
				 
Online: 1 tydzień 5 dni 1 godz 54 min 48 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Wspomniał bym też o wałku zdawczym. Może zębatka na sztywno, zamiast pływającej?
		 
		
		
		
		
		
		
		
	 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#78 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
				__________________ 
		
		
		
		
	AFRICA TWIN FOREVER!!!!  
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#79 | 
			
			
			![]()  | 
	
	
	
		
		
			
			 
			
			Jak to co? 
		
		
		
		
		
		
			Tytułu wątku nie potrafisz przeczytać? To jest nowa afryka RD08 Ma wszystko co każdy afrykaniec z FAT montuje do swojej starej królowej. Poszerzone stopki, wygodniejsze siedzenie, owiewka która lepiej chroni przed wiatrem,nisko poprowadzony tłumik dzięki czemu szerokość motocykla z kuframi będzie poniżej 100cm. I teraz wyzwanie kto nią pierwszy do mongoli poleci? 
				__________________ 
		
		
		
		
		
			Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. Ostatnio edytowane przez madafakinges : 21.03.2014 o 11:34  | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 | 
| 
			
			 | 
		#80 | 
			
			
			![]() Zarejestrowany: Mar 2005 
				Miasto: Wrocław 
					
				
				
					Posty: 7,439
				 
Motocykl: Nie mam już Afryki 
				
				
				 
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s 
				 | 
	
	
	
		
		
			
			 | 
| 
		
 | 
	
	
	
		
		
		
		
			 
		
		
		
		
		
		
		
			
		
		
		
	 |