![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Unus pro omnibus, et omnes pro uno.
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Tychy
Posty: 1,098
Motocykl: 990 R, 520 EXC
Przebieg: w km ;)
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 26 min 53 s
|
![]()
Chodzi o to, aby zachować moment skrętny jako moment skrętny, a nie żeby dodać do momentu skrętnego moment gnący wynikający z przesunięcia osi obrotu klucza względem śruby. Co do nasadek, to pewnie chcą sprzedać. Ja osobiście w swoim kluczu 1/4" mam przejściówkę na 3/8", a w kluczu 1/2" jest przejściówka na 3/8" i na 1/4" - chyba - wszystko dostarczone wraz z kluczami przez producenta. Uważam, że budowanie teorii na ten temat to strata czasu.
Używając klucza dynamometrycznego należy jednostajną siłą i bardzo powoli go "dokręcać" aż do kliknięcia zazwyczaj - szybki ruch powoduje "przeciągnięcie momentu". Ale na te siły z tą dokładnością, jakie wymagane są w motocyklach czy w samochodach, to ja bym się nie spuszczał. Używaj, "ostrożnie" i będzie gitara ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
W interesie każdego sprzedającego jest uzależnienie odbiorcy od swojego produktu.
Podobnie jest i z tymi nasadkami im chodzi o to byś tylko u nich kupował. Miro , olej te wyimaginowane teorie.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jakie tarcze, jakie klocki przód RD04? | Łysy | Hamulce, kola, opony | 27 | 23.09.2013 10:26 |