![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 45 min 13 s
|
![]()
Mój amortyzator jest od Duka wiec nie mam z czego skracać bo jego zakres pracy jest niemal identyczny jak w afrykowym. Po dzisiejszych pomiarach stwierdzam ,że do kolizji raczej nie dojdzie ponieważ wahacz składa się bardziej na WP niż na ori o jakieś 1,5-2 cm na skoku wahacza, co na oryginalnym amorku zgniotło by już odbój. Patent ze skruceniem zakresu pracy amora WP bardzo ciekawy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Thorgal, jestem wstępnie zainteresowany. A cały amor masz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padł tylny amortyzator | GAMBOR | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 23.03.2011 22:26 |