![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Składka oplacona.
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Zabrze
Posty: 558
Motocykl: Transalp 99r 50th.
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 5 godz 32 min 47 s
|
![]()
Próbowałem tego samego 2 lata temu i zrezygnowałem z tych amorków z kata...
w trampku podobna rama do RD03 ja miałem 2 - 3 mm luzu do wahacza ( wahacz z RD03) a jeszcze dało się docisnąć. jest rozwiązanie na to : Ja zrobiłęm takie cos... i sie sprawdzało. - jak by co mam jeszcze takie cos w 2 wysokościach - moge sprzedać. - bo tak naprawde na cholere 30cm skoku z tyłu. ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 45 min 13 s
|
![]()
Mój amortyzator jest od Duka wiec nie mam z czego skracać bo jego zakres pracy jest niemal identyczny jak w afrykowym. Po dzisiejszych pomiarach stwierdzam ,że do kolizji raczej nie dojdzie ponieważ wahacz składa się bardziej na WP niż na ori o jakieś 1,5-2 cm na skoku wahacza, co na oryginalnym amorku zgniotło by już odbój. Patent ze skruceniem zakresu pracy amora WP bardzo ciekawy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Thorgal, jestem wstępnie zainteresowany. A cały amor masz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Padł tylny amortyzator | GAMBOR | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 23.03.2011 22:26 |