Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22.12.2008, 12:06   #1
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

No nie wiem, WD40 to sie raczej nie nadaje do tego. Słuzy do czyszczenia a nie smarowania. Potem odparuje i sie robi jeszcze gorzej. Silikonowy to tez za bardzo chyba nie, nie wiem jak tam z przewodzeniem u niego, zwarcia chyba nie chcemy?
Sprawcie sobie Kontakt Oel (wurth) lub cos podobnego, mozna psikać po kablach a jak odparuje jeden skladnik, zostaje taka konserwująca powloka przeciwutleniająca.
Ale lepiej rozebrac niz psikac po wierzchu.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21.01.2009, 15:09   #2
Gacek
 
Gacek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 6
Motocykl: RD03
Gacek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 9 godz 34 min 22 s
Domyślnie

Piękny dzionek/wieczorek, w końcu nie wiadomo kiedy to pójdzie
Jak większość zauważyła AT ma tą niemiłą przypadłość do psucia się przełącznika świateł. Również moją dopadła ta dolegliwość i tak zwane cuda nie widy robiłem by zaczęło działać jak należy i ze smutkiem muszę stwierdzić że:
- patent WD40 działa tylko i wyłącznie czyszcząco na styki i ewentualne usunięcie brudnego smaru ( do prawidłowego działania potrzebny jest smar).
- rozebranie, wyczyszczenie i przesmarowanie (czyt. nie właściwym smarem) doprowadza do dalszej degradacji styków,
- kolejne rozebranie przełącznika może i z reguły doprowadza do wygięcia się sprężynki i co za tym idzie, zablokowanie się na stałe przełącznika.
Jedynym i słusznym wyjściem jest, jak pisaliście za nabycie jakiegoś zamiennika. Mnie udało się kupić na bajlu w Łodzi przełącznik z jakieś hondziawy i okazało się że pasuje jak ulał, a koszt 15zł. Jedyny mankament to to, że trzeba umieć posługiwać się lutownicą ale chyba nie mamy dwóch lewych .
Gacek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 22.01.2009, 07:56   #3
MaRP
Dołączył: 28.5.2006
 
MaRP's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: DW...83...?
Posty: 862
Motocykl: RD07a
MaRP jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 10 godz 52 min 26 s
Cool

Cytat:
Napisał Gacek Zobacz post
- rozebranie, wyczyszczenie i przesmarowanie (czyt. nie właściwym smarem) doprowadza do dalszej degradacji styków,
Jakim?
__________________
Navigare necesse est vivere non est necesse.
MaRP jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Przycisk uruchamiania rozrusznika barthez Układ elektryczny i zapłonowy 5 21.05.2009 10:30
Przycisk do kufra Givi, da się to kupić? szwedzkikucharz Wszystko dla Afryki 16 23.07.2008 21:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:55.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.