![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zarejestrowany: May 2008
Posty: 5
Motocykl: RD04
![]() Online: 12 min 53 s
|
![]()
Czołem !
ja mam założony włącznik monostabilny, który włącza przekaźnik pompy paliwowej. Po dłuższym postoju albo jak wyjeżdżę benzynę do sucha, włączam stacyjkę i wciskam na kilka sekund włącznik. Słychać jak pompa ładuje gaźnik (stukanie), jak przestanie - gaźnik jest full |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
no! to tez super! a chyba prosciej niz ta cala rurkoteka
![]() moze podzielisz sie wiedza nt. tej alternatywy - rozumiem co to MONO i STABILNY ale jak piszesz o przelaczniku to jestem w krzokach ![]() no i gdzie to dziadostwo wpiac ![]() m
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |