![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
Wykonanie dwóch przewodów w oplocie zapewne będzie droższe od pojedynczego. Dlatego podałem Ci gotowca, a ty dalej błądzisz ![]() ![]()
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
![]() |
![]()
Pomierzyłem.
Dodam że mam progresy i ich praca względem gąbczastych seryjnych to ok 4-5cm wyżej ale to przy pomiarze na max. wyciągniętych amortyzatorach już nie ma znaczenia. Prowadząc przewód jak Kazmir czyli względnie prosto wyszło mi 120cm na styk czyli normalnie zaczyna się od 125 do 130. Prowadząc bardziej skrótowo czyli między pólkami , poprzez płytę osłonową pod czachą mocowaną do dolnej półki ( droga zbliżona do oryginalnego kompletu giętki-sztywny) długość 120 i z zapasem 125 powinny być optymalne. Oczywiście ma znaczenie jakich użyjesz końcowek , jeśli optymalnie wygięte to i naddatki przewodu nie będą potrzebne.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 26.01.2014 o 22:02 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
Ok- dzięki chłopaki. Zamawiam w takim razie 130 cm. Jeśli będzie za długi to te 5 cm gdzieś się upchnie, albo będą tak jak u Kazmira robiły "lekki zapas".
|
![]() |
![]() |