![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ale jak ktoś robi 5 tys rocznie to po co mu pół miliona ?
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
Cytując klasyka: "Praw fizyki Pan nie zmienisz i nie bądź pan głąb"
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Administrator
![]() |
![]()
Nie załapałeś porównania.
Zachwianie równowagi miedzy wysileniem a żywotnością obserwujemy w różnych podkręconych pojazdach. Wspomniane pierwsze 5 tys po przeróbce może zrobisz choć bez gwarancji powrotu a kolejne ? Jeśli masz np wysilonego wścieklaka do zabawy co go przyczepką wozisz to czemu nie najwyżej zapakujesz zwłoki i do domu przywieziesz. Jak chcesz mieć sprzęt na wypady typu Mongolia czy Kamczatka to raczej takie wynalazki mogą sobie nie poradzić. Jak zwykle wszystko zależy co kto chce i do czego potrzebuje. Ktoś tam kiedyś przesiedział wiele godzin by policzyć mechanikę pojazdu żeby działało ....... no ale to pewnie był głąb bo nie wyśrubował więcej koni jak przecież Ziutek ze spawarką w garażu dał radę.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
Już w szkole na pojazdach (taki miałem przedmiot) pan mówił.. "Synkowie, nie ma srania bez pierdzenia" oczywiście nawiązując do tematu wysilenia silników spalinowych i ich wytrzymałości. Ale nie dla wszystkich priorytetem jest walnąć 400 tys na jednym silniku. Owszem można wypyrkać gigantyczny przebieg Afrą, ale gdzie tu emocje w pyrkaniu. Ja wolałbym zrobić 100tys, ale nich to będzie jazda dająca więcej frajdy. Jak padnie mi silnik (chociaż do tego chyba jeszcze daleko) i trzeba będzie robić remont, to zrobię go ale z rozwiertem i większymi zaworami. Koszt może będzie trochę większy jak robienie na oryginał, ale dodatkowym momentem obr. i kilkoma kuńmi nie pogardzę. A przy takiej przeróbce gdzie procentowy wzrost mocy i momentu jest nie wielki nie będę raczej martwił się czy zrobię 50 tys więcej czy mniej. Chociaż i tak bardziej bezpieczną opcją będzie zakup silnika od Trapa 700 ku czemu bardziej jestem skłonny. 60 KM w stosunku do oryginalnych 50 KM w RD 03 to bardzo pozytywna opcja.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 22.01.2014 o 10:50 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |