![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2010
Miasto: Poznań
Posty: 628
Motocykl: DR650SE
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 14 godz 52 min 55 s
|
![]()
No wlasnie, to jest DUZY argument, 990 pali srednio prawie 2x wiecej niz 800GS, co na dalekich wyjazdach jest niebagatelnym argumentem przemawiajacym na korzysc BMW. Po co mocne felgi I zawieszenie jak w crossie jak to sie przyda na wyprawie raz, albo wcale.
Sent from my BB using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
22.10.2006, DTN :)
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 56 min 50 s
|
![]() Cytat:
mi się takie coś przydaje bez przerwy ![]() ![]() Te nowe 990 mniej chyba palą nie? Tzn normalnie z 5.5litra, to całkiem dobrze
__________________
Real adventure starts where road ends... -AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny' http://www.youtube.com/user/Miszapoland |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
gadzik
![]() Zarejestrowany: Sep 2008
Miasto: Człuchów
Posty: 301
Motocykl: ktm adventure
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 5 godz 21 min 0
|
![]()
Trochę przesadziłeś z tym spalaniem, zaraz 2x więcej , mój jest na gaźnikach i nie przekracza 6 L , jak ktoś jedzie spokojne 5,5 L to jest realne , tylko nim za bardzo się nie da jeździć spokojnie
__________________
DR 800 XRV75 950 S 1090 R 790 R Ostatnio edytowane przez gruby : 14.01.2014 o 21:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 91
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 4 godz 24 min 5 s
|
![]()
Cały czas ten sam temat. Do jazdy w terenie ludzie wymyślili lżejsze sprzęty. Podczas wypadów turystycznych raz , że motocykl ma na grzbiecie z 15-20kg bagażu a dwa nikt o zdrowych zmysłach nie pcha się w kłopoty szarżując 5000tys. km od domu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
![]() |
![]() Cytat:
Mam w domu i LC8 i F800, często jeździmy razem z moją ładniejsza połową, więc porównanie w tych samych warunkach. Nie zmienia to faktu, ze f800gs to bardzo nudny, do bólu poprawny motocykl, nie trzeba być jednak ekspertem, żeby dostrzec różnice w konstrukcji pomarańczy i bmw, nie ma najmniejszych szans, żeby bmw znosiło tak brutalne traktowanie jak ktm, jest to dużo delikatniejszy motocykl. Cytat:
__________________
Pozdrawiam Michał |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Zwykły przechodzień...
![]() Zarejestrowany: Jul 2011
Miasto: DW
Posty: 1,794
Motocykl: GS12y
![]() Online: 2 miesiące 3 dni 11 godz 45 min 7 s
|
![]()
Ex, aż ciężko mi uwierzyć, że podczas jazdy z twoich 3ech fimlików - felgi w GSie800 by się pogięły!
Zapewne są one "słabsze", zapewne zawiecha też gorzej wybiera jak WP... Jednak chodzi mi o demonizowanie "zapałkowego" wykonania GSa względem KTMa! Demonizowanie, bo i tak 90% posiadaczy dużej Pomarańczy, jeździ nie wykorzystując jego potencjału konstrukcyjnego! Jednak na forach krzyczą jaki, to mocny, cudny jest względem plastelinowego GSa! GSem800 jeździli by podobnie i to bez szwanku... Wady i zalety każdy z nas, Dyskutantów - zna tych motocykli...teoretycznie ![]() Pozdro Orzep p.s. GSa12ego nie ma co porównywać, bo przód wogóle "nieRobi" względem tradycyjnych. Jednak zdarzało mi się w podobnych, kamieniowych klimatach jeździć, a właściwie się przemieszczać na aluminiowych felgach GS12 i też bez uszczerbku. Kwestia prędkości...
__________________
![]() -- Nie wzywaj imienia Pana bOrzepa nadaremno-- -- Trudno jest powiedzieć NIE, gdy wszyscy mówią TAK --
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka Oryginalnego Tłumika | Stachu | Uklad paliwowy i wydechowy | 30 | 19.03.2012 22:56 |
co zamiast oryginalnego licznika.... | Vooytas | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 24.06.2008 01:08 |