![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | ||
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]() Cytat:
Cytat:
![]() Smarowanie wygląda dokładnie tak samo, zmieniają się jedynie paramwtry olejów w zależności od rmp. Do wysokoobrotowych silników stosuje się rzadsze oleje, a do nisko można zastosować gęstsze. Natomiast żyłowanie na wysokie obroty jednym i drugim nie dodaje życia.
__________________
RideNow! Ostatnio edytowane przez bliźniak : 12.01.2014 o 03:23 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Michał
![]() |
![]() Cytat:
![]() nie szukamy tu konkretnej wartości typu 1500 czy 4000 czy 3. Nie podkreślam znaczenia sposobu zasilania, chodzi o to, że dla każdego silnika ta wartość jest inna. To, czy stosuje się oleje rzadsze czy bardziej gęste zależy bardziej od technologii wykonania silnika, jego specyfikacji itd. A na koniec taka zagadka.. Cytat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
droga jest celem
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,007
Motocykl: RD07, LC8
Przebieg: X70.000
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 34 min 0
|
![]() Cytat:
Wycinasz fragmenty i szukasz fanu ![]() Lepi - znam teorię i praktykę - oglądam codziennie skutki 'dobrego' tarcia ![]() Ale że temat jest ciekawy i pomysły różne, to o ile większą prędkość chodziło w takim razie?
__________________
RideNow! Ostatnio edytowane przez bliźniak : 12.01.2014 o 13:28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pytanie do znawców XR-y | Adagiio | Inne - dyskusja ogólna | 5 | 12.12.2011 09:52 |