![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Nie ten z linku , pamiętam że był bardzo lekki i miał na stałe zamontowanego db , który wywaliłem ale i tak nie był głośny , był z homologacją . Jeśli chcesz coś adoptować to poszukaj zgrabny wydech od sporta 600 cm3 , można kupić cienkościenne rury z kwasówki i kształtki . Sam wszystko dopasujesz i dasz do pospawania tigiem . Zamontowałem centralny wydech do Bigosa używając takich kształtek i rury .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() |
![]()
"Jeśli chcesz coś adoptować to poszukaj zgrabny wydech od sporta 600 cm3"
Musi być od sporta 600-ki czy może być taki od afryki? No właśnie- jakie to ma znaczenie przy przelocie? Czy musi być "dedykowany" do konkretnego modelu czy to tylko taki pic na wodę? Są jakieś zasady dobierania- np wielkość puszki, średnica przelotu w zależności od pojemności i typu silnika ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wydech przelotowy DOMINATOR w AT ?? | aciu | Wszystko dla Afryki | 19 | 26.11.2013 22:25 |