![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
wolny strzelec
![]() |
![]()
Na pewnej mądrej stronie już coś o tym było.Tam bym radził sprawdzić:
http://faq.africatwin.com.pl/index.p...mi_RD7_i_RD07A Powodzenie i podrawiam ![]()
__________________
Bo do niektorych rzeczy trzeba dorosnac,a do innych jest sie juz po prostu za starym. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Krakuff
Posty: 4,750
Motocykl: RD07a
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 3 dni 7 godz 44 min 52 s
|
![]()
Wymieniałem kiedyś i nie było zauważalnych różnic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
silnik rd07 a rd07a | ostach | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 16 | 11.12.2009 09:23 |
Moduł z RD07 w RD07a | czosnek | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 23.03.2009 13:21 |