![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Najpierw trza dać fachowcowi do pomierzenia, sprawdzi ile trzeba będzie zdjąć i jaki wymiar tłoka zamówić. Możesz sprawdzić jakie są dostępne. Potem zamawiasz tłok i z nim oddajesz do szlifu. Ważny jest wymiar luzu jaki ma być między tłokiem a cylindrem. Nie wiem ile się zaleca w afrykach, w starych silnikach np. do emki robi się większy niż we współczesnych.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2012
Miasto: gubin
Posty: 559
Motocykl: RD04
Przebieg: 70000
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 11 godz 51 min 5 s
|
![]()
A tak ktoś może uświadomi mnie biednego ile będę musiał ca dudków wyłożyć na kompleksowy remont silnika,tzn panewki,,wałek, klapony znaczy zawory,szlif,korba,może pompa olelum i nie wiem co jeszcze.
Może by faktycznie szukać nófki pieca ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Mały adventure od BeeMWe... | majki | Inne - dyskusja ogólna | 47 | 08.05.2013 16:05 |