|
![]() |
#1 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Bmw gs 1200 to jest kpina ale raxzej z ludzkiej latwowiernosci.
Mysle, ze ten stan pekajacych wachaczy bedzie utrzymywal sie tak dlugo ,jak dlugo ktorys z poszkodowanych przy tym uzytkownikow nie zdecyduje sie pozwac Bmw. Jesli wytworzy sie precedens, potem pojdzie latwiej dobrac sie tej branzy do dupy. Niemcy maja szczescie ze AC w off road nie pokrywa kosztow stad trudno o o "niewinnosc" kierownika w swietle prawa . Nota bene reklama notorycznie zacheca do testowania moto w ofie I ten trik stawia wlasciciela w sytuacji bez wyjscia ,w momencie zlamania sie czegokolwiek w tym wynalazku. Jeszcze o materiale z ktorego odlewa sie wachacz warto byloby podyskutowac, bo na pewno jest to material bardzo kruchy jesli mowa o zadaniu jakie ma spelniac. Ten element nie powinien byc tak odchudzony.Grubosc scianki profilu powinna wachac sie 5mm a nie 3mm.Tu by mozna dopatrzyc sie zaniedbania konstrukcji i bledow w projekcie. I zaskarzyc Bmw . Ze znajomym ostatnio występowaliśmy do Bmw o bezplatna wymiane tylnego amorryzatora. GS1200adv. Moto po gwarancji,4 letnie,18 tys przebiegu. Amor wyplaklal sie olejem po zjezdzie z kraweznika 20 cm wysokosci na wjezdzie do posesji. Czyli on road ![]() Lokalny diler odmowil jakiejkolwiek pomocy w usunieciu usterki ZA DARMO. Jednak Bmw wolalo nie ryzykowac jakiejstam reputacji kosztem 2 tys zl. Wymiana plus amor ZA DARMO. Dyskusja oparla sie o prawie szantaz i naglosnienie sprawy .Wtedy ustapili i uznali wade fabryczna amortyzatora.Tak zekiepski ten wynalazek. Acha, w Afrze wachacz nie zlamie sie nigdy.To jest aluminium ciagniane w profil ,usztywnione . Moje motki od czasu do czasu to tu to tam rdzewieja ale to tyle. 60 ponad tysiakow za troche rurek i plastku z silnikiem i odlany na odlew wachach...qrwa...never ![]() Misza ma browar kiedys tam Ostatnio edytowane przez zipo : 14.12.2013 o 18:08 |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]() Cytat:
W kacie, przy tym przebiegu trzeba mieć przynajmniej dwa serwisy amora za sobą. A jak to jest w BMW?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2009
Miasto: Szczecin
Posty: 3,000
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 4 dni 12 godz 31 min 2 s
|
![]()
Lepi w Lc8 nie doczytałem się.nigdzie aby fabryka zalecała serwis amora przy przebiegu 9 tys? chyba że piszesz o exc?
__________________
Super Lekkie Enduro (950 SE), do tego ROGAL i już jest fajnie.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dlaczego lubię BMW, KTMa, Triumpha | Orzep | Inne - dyskusja ogólna | 125 | 23.08.2013 20:28 |