![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
![]()
a czy rzeczą naturalną jest nalewanie paliwa pod sam korek ... bo możemy nalać go trochę więcej ....jak będziemy lać małym strumieniem.
Pomijam fakt, że nalewanie pod sam korek prawe zawsze powoduje wylewanie się paliwa w czasie jazdy..... ale jak się zalejemy do pełna, nasza kora mózgowa wysyła zupełnie inne sygnały ....i kto wtedy na to zwraca uwagę ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tanie paliwo? | bliźniak | Wszystko dla Afryki | 285 | 24.01.2016 12:35 |
Cieknące paliwo. | bicio | Uklad paliwowy i wydechowy | 8 | 17.04.2010 02:03 |
Dodatkowe paliwo | endurance | Wszystko dla Afryki | 8 | 21.02.2010 09:40 |
Jak oszczedzac paliwo... | sambor1965 | Kwestie różne, ale podróżne. | 9 | 29.01.2010 19:21 |