![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#19 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2012
Miasto: Czernica
Posty: 140
Motocykl: Transalpinus Rex
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 16 godz 10 min 20 s
|
![]()
No z tą regulacją wysokości od góry w trampku też przewalone, ale jak się raz ustawi to spokój. A tu biżuteria przed montażem
![]() Przewaga Wilbersa nad innymi firmami jest taka że każdy amor jest budowany pod konkretne zamówienie co przy mojej masie miało zajebiste znaczenie jak widać na sprężynie 130-180 ![]() Ogólnie gra warta świeczki. Aleee. Sama wymiana tyłu bez ogarnięcia widelca jest bez sensu, tak samo na odwrót Ja zacząłem od widelca a konkretnie, rozebranie świeży olej Castrol 5w oleju więcej tak około 1cm mniejsza poduszka powietrzna i brak dobić, dołożenie regulacji sagu, intiminatory Ricor . Widelec zaczął działać koło jak przyklejone bez dobić i bez wyrywania łap na większych nierównościach zminimalizowanie nurkowanie a właściwie brak spokojnie można dohamować nawet w łuku, ale beznadziejność tyłu uwypukliła się w łukach na nierównościach tył tańcował jak chciał wtedy po wewnętrznej walce zdecydowałem się na Wilbersa, i jest miód. Alle.... trzeba pamiętać że widelec to nie WP48 i wahacz transalpa też nie jest mega sztywny
__________________
KLU KLUX HONDA MINOLTA TEAM ![]() Ostatnio edytowane przez gumbas24h : 29.11.2013 o 19:34 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Amor a'la Podos | rambo | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 01.03.2010 09:14 |