Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 27.11.2013, 08:46   #10
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,196
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 17 godz 21 min 56 s
Domyślnie

Jeśli jeździsz nazwę to w normalny sposób , nie przeładowując moto i nie wymagając przy tym "więcej" , to seryjny amortyzator działa , pod warunkiem że jest sprawny . Wykonanie poprawnie regeneracji to wydatek 400/500 euro , co stanowi wartość 2/3 nowego amortyzatora , żadna regeneracja nie wytrzyma tyle co nowy . Trzeba mieć świadomość że w 20 letnim amorze wymiana oleju , uszczelnienia i napełnienie gazem w większości przypadków nic nie daje . Najczęściej zachodzi potrzeba wymiany środka , sprężyny a to niestety kosztuje .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Amor a'la Podos rambo Rama, zawieszenia, napęd 11 01.03.2010 09:14


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.