![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 2,019
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 13 godz 54 min 38 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Gdańsk okolice Przyjaźń
Posty: 105
Motocykl: RD04
Przebieg: wysoki
![]() Online: 2 tygodni 16 godz 10 min 33 s
|
![]()
wałki trzeba sprawdzać ....
szczególnie przy zakupach .. wczoraj obejrzane dwie sztuki ... Koszalin jedna dramat ... ubytek 90 % 100parę tyś przebiegu kwalifikacja do natychmiastowej wymiany ... druga stan mocno niepokojący ubytek 25-30% 47 tyś przebiegu i zajechana zębatka jak piła bez 3 zębów obaj właściciele zaskoczeni żyjący do tej chwili w świadomości iż mają super sztuki ...
__________________
PiotrVN ( 3City ) XRV 750 Africa Twin Discovery 2.5 Td5 Christian Centaur Chapter Poland N 54'21.175" E 18'40.690" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Miasto: Poznan
Posty: 2,523
Motocykl: RD04
Przebieg: kto wie
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 3 dni 13 godz 44 min 31 s
|
![]()
Zobaczcie na ten wałek po 265 000 km nie oszczędzanego moto.
![]() Cały artykuł tutaj (mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem z niemieckiego, że Królowa łatwego życia nie miała ![]() http://www.motorradonline.de/vermisc...ometern/404894 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lisków
Posty: 250
Motocykl: TransAlp PD06/PD10
![]() Online: 6 dni 19 min 58 s
|
![]()
Ale za to ma dziurkę w zaworze..
Jak nie kijem,to pałą.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 43 min 37 s
|
![]()
ciekawe jak przechodził przeglądy w DE, niby taki reżim a tu taka paskuda jeździła. A dlaczego wałek dobry to proste zobaczcie jak z niego ciekło i jak ciekło tak smarowało.
Ostatnio edytowane przez mdxmd : 09.11.2013 o 17:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Radom
Posty: 406
Motocykl: RD04
Przebieg: 68000
![]() Online: 3 tygodni 19 godz 22 min 26 s
|
![]()
Pytanie do fachowców - jak oceniacie ten wałek:
jest opcja zakupu moto z tym wałkiem za dobre pieniądze
__________________
"Cieszę się, że nie jestem bezużyteczny, zawsze mogę służyć jako zły przykład." http://www.youtube.com/watch?v=kfH1hxvAN30&ob=av2n Ostatnio edytowane przez pałeł : 09.11.2013 o 22:17 Powód: poprawiłem wpis w tagu w przypadku [ img] adres musi kończyć się na .jpg lub inny graficzny |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Bolesławiec
Posty: 109
Motocykl: RD03
Przebieg: 64000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 14 godz 45 min 13 s
|
![]()
Karlos jak tak patrze na ten wałek co tam masz na zdjęciu, to połowy juz go nie ma. Wieloklin powinien byc taki jak ten przed zabezpieczeniem zębatki, wiec różnice Sam pewnie widzisz.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek, wodziki itede. | iwan | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 9 | 04.08.2013 16:55 |