![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,577
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 10 godz 59 min 20 s
|
![]()
tak zrobię, to dobry trop...
tak dla uzupełnienia informacji to pompa firmy pierburg 7.21440.51.0 jest produkowana w Polsce przez firmę Automotive, której na próżno szukać w necie... ciśnienie na samej pompie u mnie 0,4bar a według danych producenta 0,1-0,4 jak widać rozrzut spory, sprawdzałem podczas normalnej pracy w motocyklu ciśnienie jest takie samo jak na samej pompie czyli 0,4. Z moich obserwacji też wynika, że prawidłowe ciśnienie dla AT to 0,1-0,2bar ale chciałbym to potwierdzić pomiarem z oryginalnej pompy. Także jak widzicie nawet kupując kilka pomp tego samego producenta otrzymacie różne wyniki ciśnienia i jeden z was kupi taką co ma 0,1 czy 0,2 bar i napisze, że tą pompę warto kupić bo działa jak należy a drugiemu się trafi taka co ma 0,4 lub nawet 0,5bar i w najlepszym wypadku motocykl będzie więcej palił a w gorszym gaźniki będą przelewać a ten napisze, że pompa się nie nadaje i co jedna pompa a kilka sprzecznych opini... Ostatnio edytowane przez mdxmd : 26.10.2013 o 20:29 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa | R2D2 | Uklad paliwowy i wydechowy | 354 | 22.07.2021 11:37 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |