![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Mam przerąbane :)
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: DW_
Posty: 1,664
Motocykl: RD07a
Przebieg: stoi
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 22 godz 45 min 50 s
|
![]()
No tak - ale załóżmy, że kolegowie dodadzą sobie szpeju electro typu navi, ładowanie telefonu, grzane minety itd. to co? Pobór jest większy niż fabryka przewidziała i można żarówki postojowe zamienić na LED i kierunki toże. Szczególnie, że wg. mojej skromnej wiedzy elektrycznej w ogólnym bilansie mocy nie stanowią one nawet 2% poboru.
Oczywiście poprawcie mnie jeśli się mylę.
__________________
Motto nr 1: Uważać na mokre pieńki i siekiery |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2011
Miasto: Mińsk Mazowiecki
Posty: 528
Motocykl: KTM 1190 adv
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 3 dni 11 godz 10 min 26 s
|
![]()
Parys, masz rację, tylko, że alternator AT produkuje tyle prądu, że musiałbyś pół warszawy podłączyć żeby prądów zabrakło
![]()
__________________
Raz na wozie, raz w nawozie CUinHell na forum TA |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tripmaster: kostka i żarówka | mucha_dub | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 17.07.2013 21:48 |