![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Ja po kilku dłuższych jazdach chyba jednak wrócę do oryginału a ta będzie na sprzedaż. Wychodzi że jest dla mnie aż za wysoka, szczególnie na siedząco.
Stojąc jest ideał ale nie jeżdżę po terenie aż tyle. Choć sądzę że w 650 może się lepiej sprawdzić bo tam kiera jest jeszcze niższa niż w 600. Zobaczymy, dziś pewnie przerzucę oryginał. Pozdrawiam zimny |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Kierownica stal - aluminium | lord | Wszystko dla Afryki | 29 | 23.12.2011 12:59 |
Krzywa kierownica | $iwy | Rama, zawieszenia, napęd | 9 | 04.11.2009 23:27 |
Telepiąca się kierownica !!!!!!!!!!!!!! | STRUś | Rama, zawieszenia, napęd | 33 | 25.08.2008 12:48 |